CITAT (malarmaster @ 03-07-2017, 14:28)

sorry,jag kommer aldrig att se SD-politiker som jämbördiga andra. deras parti och ideologi bygger på nazism oavsett vad deras partiledare säger. fick de chansen hade du fått se demokratin fara ut genom fönstret.
men jag gör skillnad på deras väljare och de som är aktiva inom partiet.
Väljarna är missnöjesröstare,ungefär samma som röstade på trump eller på brexit.
som inte orkar sätta sig in i problematiken utan tror på en Quick fix.
så oavsett vad du säger så ser jag dem som okunniga,dumma och ute efter ett helt annat samhällssystem.
Kom ihåg,hitler började också med ett underlag baserat på missnöje men med en dold agenda.
Jag kan sitta och snacka med alla partier och vi kan lugnt diskutera olika lösningar men Sd går inte att diskutera med då de saknar grundläggande kunskaper hur samhället funkar.
de smarta sitter i Stockholm ,i partiledning o riksdag. för övrigt fick hopplock från öppna listor försöka fylla platserna ute i kommunerna.
Delar din bedömning i det fallet, alla icke - demokrater börjar med angrepp på den fria pressen, så också SD.
Det blir onekligen något av lyteskomik när sverigedemokratiska kommunpolitiker ger sig in i klimatdebatten
http://supermiljobloggen.se/dumheter/2017/...-utandningsluft