CITAT (Berith @ 21-01-2005, 07:33)
Svär också i det tysta över bildstölder -
från nätet
till olika inlägg här på forumet. Och det finns en person som är expert på att visa vad hon menar med hjälp av bilder -
andras bilder, och
många bilder. [color=gray](Säger inte vem men hon har fått en avdelning nästan alldeles själv...

)
Åh, vad svårt jag tycker det är med "outtalade anklagalser". Jag får omedelbart dåligt samvete. Funderar: "Är det mig hon menar?"
Efter att ha rannsakat mig själv ordentligt, tror jag inte det är det. Men just tillägget "Säger inte vem men hon har fått en avdelning nästan alldeles själv...

" så känns det som att det syftar till mig. Eftersom du Berith redan tidigare "antytt" att jag skriver lååååånga inlägg, som "några, säger ej vem" inte öppnar p.g.a. signaturen.
Och så lägger jag ju in många bilder...
Nu var ju inte heller
det rent utsagt, men svårt att tolka annorlunda, i "min" tråd.
Rent allmänt:
Det jag tycker sämst om, med "outtalade påståenden", är att de aldrig går att "inte uppfatta", samtidigt som den som gör så, alltid har tyggen fri, i och med att han/hon
alltid efteråt kan säga: "Men jag har inte sagt nåt!"
Vad gäller den person (jag eller nån annan) som du Berith syftar till här, tycker JAG att det är sjystare att göra ett vänligt inlägg i en aktuell tråd! Och "rakt framifrån" tala om, att du upplever det sjystare om hon uppger varifrån bilderna kommer.
Eftersom jag inte vet vad du syftar till, kanske du redan har gjort det, utan resultat, vad vet jag.
Kram (flåt, du gillar ju inte kramar

men du behöver inte ta emot den)
/amaira.