CITAT (amaira @ 21-01-2005, 12:14)
CITAT (Berith @ 21-01-2005, 07:33)
Svär också i det tysta över bildstölder - från nätet till olika inlägg här på forumet. Och det finns en person som är expert på att visa vad hon menar med hjälp av bilder - andras bilder, och många bilder. [color=gray](Säger inte vem men hon har fått en avdelning nästan alldeles själv... -_- :P )
Åh, vad svårt jag tycker det är med "outtalade anklagalser". Jag får omedelbart dåligt samvete. Funderar: "Är det mig hon menar?"
Efter att ha rannsakat mig själv ordentligt, tror jag inte det är det. Men just tillägget "Säger inte vem men hon har fått en avdelning nästan alldeles själv...

" så känns det som att det syftar till mig. Eftersom du Berith redan tidigare "antytt" att jag skriver lååååånga inlägg, som "några, säger ej vem" inte öppnar p.g.a. signaturen.
Och så lägger jag ju in många bilder...
Nu var ju inte heller
det rent utsagt, men svårt att tolka annorlunda, i "min" tråd.
Rent allmänt:
Det jag tycker sämst om, med "outtalade påståenden", är att de aldrig går att "inte uppfatta", samtidigt som den som gör så, alltid har tyggen fri, i och med att han/hon
alltid efteråt kan säga: "Men jag har inte sagt nåt!"
Vad gäller den person (jag eller nån annan) som du Berith syftar till här, tycker JAG att det är sjystare att göra ett vänligt inlägg i en aktuell tråd! Och "rakt framifrån" tala om, att du upplever det sjystare om hon uppger varifrån bilderna kommer.
Eftersom jag inte vet vad du syftar till, kanske du redan har gjort det, utan resultat, vad vet jag.
Kram (flåt, du gillar ju inte kramar

men du behöver inte ta emot den)
/amaira.
En egen
avdelning sa jag - inte egen tråd. Och lilla amaira *klappar på huvvet* bara för att du är centrum i
din värld så handlar inte allting om dej.

Fast jag läser nog nästan alla dina inlägg, skulle aldrig hoppa över dom bara för att du skrivit dom. (Lite tveksam till din antydan där....) Ska kanske läsa dom nooooga noga och sen göra en sammafattning i ett nytt inlägg av det du skriver.

Det där med egen avdelning var faktiskt lite ironiskt menat.

Tog nog lite för givet att andra förstod vad jag menade. Hrmrmmm... Joo jag menade ju Cilla i Träd-avdelningen. *duckar* Måååånga bilder där som inte är hennes, om ens nån är det.
Och det där med kramarna (jag älskar kramar! men inte från "vem som helst"

) - måste bara få fråga om du skickar kramar till höger och vänster även IRL? T.ex. du är inne på macken, du ska betala... det står en tjej bakom disken, en kille plockar in mjölk i kylen, bakom dej står en långtradarchaffis, en mamma med en snorig unge, en äldre herre som ska köpa en kvällstidning.... Och när du har betalat ropar du "Kram på er allihopa!"

Eller ta vilken affär som helst förresten.... eller bibblan... eller badhuset.... eller kyrkan.... eller bussen.... eller nån annanstans där det är många andra i samma ärende som du. J-kligt nyfiken på om du skickar kramar där ute också eller om det bara är här vi måste ta emot fast vi kanske inte vill ha just från dej?