Amaira

Nu stavade jag fel, i förra inlägget -så det blev obegripligt för dig -tar det en gång till -sorry ..

I aot s forum har en förfrågan gått ut -vi har sagt ok -inläggen har lagts in i tidningen med namn under -såråd mest men även annat .
Tydligen har Ingrid på V , råkat ut för att hennes såråd -kommit in på annat ställe -utan att det angetts att det är hon som bidragit med dem .. i samma tidning ....
Mej spelar det absolut ingen roll med sånt -utgår ifrån att det är spelets regler inom Internet .Jag har gett ok till text o bilder inom forum -bild om de frågar till tidningen .
Och apropå egen avd ,Berit - så är det ju inte helt lätt att begipa vem du menar ..
Fått en egen avd? -ja Ingrid har en "egen" pallkrage avd -till god nytta för både rädisodlare -vilket jag inte är ,och de med krämpor som gillar upphöjda rabatter -vilka jag tillhör ..
-Jag överöser Förkultivering med mina snusförnuftiga råd och Cilla skriver mycket i Buskar o träd -tyvärr mindre nu -Sakner henne där .Amaira kör mest i smått .., så att du menade just Cilla var inte helt klart för mej i alla fall ..
Hälsar K