CITAT (Lena N @ 04-02-2005, 22:59)
Varför i hela friden läser man inläggen i småprat om man enbart vill läsa trädgårdsinlägg?

Det kan ju var så att man får svar på sina frågor fortare här än i de rätta avdelningarna. Då måste man ju bläddra sig igenom och kanske fastnar på något som intresserar. Tycker själva ha upptäckt detta, att några frågar på rätt ställe men får inga svar där och då flyttar de det till småprat.
Ett tips!
Ni som lägger frågor i de rätta avdelningarna ge en vink i småprat så kan de som vet gå över dit och svara, sedan behöver ni inte vara på småprat igen om ni inte tycker om det.
Småprat fyller sin funktion där man får lätta på trycket om allt mellan himmer och jord.
Jag är väl en av dem som förekommer mera här än på de andra avd. för jag tycker om att prata om allt inte bara trädgård. Har jag sedan någon fråga så försöker jag lägga dem där de ska. Men för min del räcker det med att gå in läsa alla inläggen där så får jag min kunskap och behöver inte skriva något där. Det finns ju många medlemmar som inte har gjort några inlägg alls i någon avdelning, det tycker jag är mera anmärkningsvärt, varför man vill vara medlem och inte vara aktiv i någon form.
Nu har jag sagt mitt, ha en bra dag.