Tack för alla åsikter, bra som dåligt! Jag tar till mig allt och ler lite generat att de flesta tycker det är fint.
Ja, det kan stämma att det beror på att teckensnittet är kursivt men jag tyckte det var finare så

Men som sagt så är sidan ständigt under uppbyggnad och nästa vinter när jag kanske har tid igen (nu är det ju snart trädgårdsdags

) så ska jag nog försöka lära mig lite mer om grafik och layout och då kanske det blir ett annat teckensnitt. Men nu får det vara som det är för det har tagit nog mycket tid att göra sidan ändå så jag har inte lust att ändra teckensnitten nu
Kajsa - ja många rosor ska det bli!!!

Anki - jag vet inte hur man gör en rullist. Sidan är gjord för den vanligaste upplösningen (1024*768) och skärmstorleken (17-tum) men jag inser självklart att alla inte har det, samtidigt så kan man ju inte göra så alla blir 100%-igt nöjda

Ska undersöka saken närmare och åtgärda det så fort jag vet hur man gör (om nån vet så säg gärna till, jag kör med dreamweaver 4)
Caprice - helhetsbild på stenpartiet kommer i sommar

Om ni är i närheten av Gränna så är ni hjärtligt välkomna på "studiebesök" om ni vill