CITAT (lotta_ @ 20-02-2005, 21:23)
Jag är en forumist utan djur och utan avsikt att skaffa något heller. Ibland läser jag djurtrådarna, ibland inte men tycker oftast att det är kul att titta på bilderna. Jag läser det som jag känner för just idag, i morgon kanske det är något annat. Skönt med valfrihet och kul att alla får plats med sina intressen.
Instämmer med lotta. Jag har inte heller några djur just för tillfället (om inte husspindlarna räknas) och jag tycker det är SÅ roligt att se alla era bilder. Har haft katt och undulater tidigare.
Men det som är jobbigt, är när ni lägger bilderna i inläggen istället för att lägga adressen till bilden istället. Det blir lite jobbigt att bläddra,
tänk på de som inte vill se alla djurbilderna eller vad det nu kan vara,
tänk på de som inte har ADSL, Bredband m.m. skulle gå lite fortare för alla att logga in, bläddra m.m.
Vi har ju ett förträffligt album att lägga bilderna i och lägg adressen i inlägget, vill ni absolut ha bild i inlägget lägg bara in en och berätta att det finns flera i albumet. Citerar ni ta bort bilden, den har vi ju sett en gång och det räcker tycker jag. Vill man se den flera gånger kan man ju gå till bilden igen.
Jag tackar er alla i förväg.
Men sedan är ju denna nya Småprat till för att prata om allt mellan himmer och jord så är man inte intresserad av det så har man ju de andra avdelningarna. Just denna avdelning är ju allmänbildande tramsig och rolig.