Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
Gillar de flesta djur (inte spindlar) men tycker ibland att det handlar väl mycket om alla era hundar och katter här på odla! Håller någon med mig eller är jag illa ute?
Skulle egentligen velat ha en hund, men allergin förbjuder mig och är ibland smått avundsjuk på er djurägare, vilket dock inte betyder att jag så ofta vill läsa om dom
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
CITAT (ninnisky @ 20-02-2005, 18:29)
Skulle egentligen velat ha en hund, men allergin förbjuder mig och är ibland smått avundsjuk på er djurägare, vilket dock inte betyder att jag så ofta vill läsa om dom
Om du vill ha en hund så kanske en nakenhund, då? Nää... men det finns faktisk vissa hundar som allergiker ska tåla, t.ex veteterrier. Testa att umgås med en sådan i någon kennel som föder upp sådana!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)