CITAT (solis @ 20-02-2005, 19:44)
Vi är ju alla olika med massor av intressen så för min del får folk skriva om vad de vill och tycka vad de vill.
Olikheterna människor emellan gör livet värt att leva och kan berika ens liv i oändligt.
Jag verkligen älskar djur av alla slag och läser mer än gärna om djuren här på forumet och läser mer än gärna om människor och deras liv och tankar.
Så känner och tycker jag också

.
Dessutom - nu har Odla fått en egen avdelning att hålla till i, där vi "får" prata om precis vad vi vill; dryfta våra tankar och tycken i de flesta sammanhang.
JAG tycker det är underbart!!
Nej, jag har inga husdjur längre (men rätt som det är sitter jag väl fast igen

).
Inte heller läser jag alla inlägg, oavsett djur eller inte.
Däremot tycker jag det är ROLIGT att det FINNS något att VÄLJA mellan.
Föredrar ett levande forum med inlägg, än ett dött dito med tre trådar. (Även om det skulle vara trådar som passar alla - fast skulle det ens BLI tre trådar kvar då...)
Dessutom - ibland blir jag lite extra nyfiken på någon. Då händer det att jag går in i inlägg som jag annars inte skulle ha läst, för att liksom "lära känna" denna person från andra sidor. En underbar möjlighet

!
Jag tycker också om Odla

.
Och jag tycker om mångformigheten.
Och banne mig om jag inte också tycker om de diskussioner som blir emellanåt.
En del är glad i blommor, en del är glad i katter, och en del är glad i diskussioner

.
Förslaget att ha en tråd med "Dagens husdjursbild" tycker jag var utmärkt!!
Där skulle jag vara en ivrig besökare

.
Jag röstar för "husdjursbild" - inte hund- eller kattbild, för här finns ju också hästar och grisar och kor och lite annat, t.ex. de brutala och glupska ... nä visst nä, de var växter

.
Gillar den här tråden också!!! Dessutom

.
Javisstja *glömde* :
Gomorron mina vänner
!