CITAT (Airamya @ 21-02-2005, 21:21)
CITAT (solis @ 21-02-2005, 21:13)
Skall nog använda healing till att rensa min skalle på allt onödigt skit

Det ska jag också prova

Du verkar ha en sund inställning till Reikin, solis

Vet du, jag hade en kurskamrat en gång som sade efter att hon fått sin andra initiering: "Jag har slutat vattna mina blommor nu. Jag ger dem bara Reiki."
Jag tittade förbryllat på henne och undrade: "Har du slutat äta o dricka själv också?". Då var det hennes tur att se förbryllad ut innan hon insåg vad jag menade.
Så kan det gå...
Trevligt att möta en annan Reiki-healer här på Odla

Det hade jag inte väntat mig.
Många år innan detta med Reiki så tyckte jag själv att jag var så märkvärdig så;jag som var såååå intresserad av andliga saker,filosofi,inre utveckling,var på alla möjliga kurser etc... jag skulle jämt och ständigt lära andra att leva bättre,medans jag själv levde i en stor andlig misär
Men inte såg jag det hos mig själv utan bara hos alla de andra
Idag känns det som att jag håller på att tömmas på allt skit och kvar är endast tomhet och DET är smärtsamt som bara den.
Det är så at vi mådde så dåligt alla här hemma men igår plötsligt kom jag ihåg att jag kunde ju rena mitt hem med Reiki och DET FUNKADE och det tycker jag är så fantastiskt, även fastän jag har sååå svårt tro på det hela!
Men själva livet är ju ett underbart mirakel så varför skulle det inte funka med Reiki healing!?
Jag har mött många märkliga personer inom healing världen men var och en får göra som de vill och söka vad de vill!