Kanske amaira avsåg Heinz Baked Beans

där håller jag med, jag har testat vita bönor i tomatsås av många olika fabrikat och de enda jag tycker håller måttet är just Heinz
ÖB...i matväg köper jag inget annat än pasta (under halva priset jämfört med andra butiker)...inte för att jag vet något om deras produkter men jag tycker det känns lite knepigt att man har livsmedel i samma lokal som illaluktande gammalt militärt materiel...faktiskt så är det länge sen jag senast köpte ens pasta där.
Andra varor som t,ex tvål, shampoo, bakplåtspapper, plastpåsar mm. mm. mm. köper jag på ÖB.
Förresten...ang.Shampoo så var det ju någon expert på TV för några år sedan...hon sa att det inte spelar någon roll om vi använder ett billigt märke eller ett dyrt...alla hade samma rengörande verkan fast olika parfymering.
Mjällshampoo däremot hade någon extra komponent men där var det också lika resultat oavsett dyrt el. billigt.
Samma resultat visades i Oprah Winfeys show...Oprah tipsade att man kunde köpa en flaska av "fint märke" sedan fyller man på av billigt märke io den fina flaskan...så kan man skryta för sina vänner att man minsann "satsade" på hårvård