De som kommer från Odla stannar nog inte hela natten, de ska väl vidare och kanske vill komma fram nån gång? Men mig gör det inget om en Odlaist dröjer sig kvar, det är ju förståerligt, det finns ju så mycket trädgård att prata om

Bara jag inte ska upp och jobba kl. 6 dagen efter så är det lugnt:)
När jag läste det här fick det mig att tänka på när vi var i Australien. Våra australiensiska vänner vi bodde hos fick besök (iofs planerat). Vi var jättetrötta och hade jetlag men ändå vill man ju inte vara otrevlig och gå och lägga sig när de sitter där och pratar. Vi skulle dessutom upp tidigt dagen efter för sightseeing.
Emellanåt blev det lite tyst och då tänkte man att äntligen kanske de rundar av...men inte då... de fortsatte att tjattra i flera timmar till.
Och gäspa kan jag säga att det hjälper inte för hur mycket vi än gäspade så visade de inga tecken på att vilja gå. Det värsta tyckte jag ändå var när de slutade prata och en av dem halv-lade sig i soffan och somnade. Men hallåååååååååååååååååååå människa, varför går ni inte hem om ni är så trötta och ser att andra knappt kan hålla sig vakna heller.
Ibland undrar man hur folk är funtade egentligen. Till slut gav de sig äntligen av så vi kunde gå och lägga oss.