CITAT (Fenja @ 10-03-2005, 20:35)
AvalonC, kontakta ett katthem du har i närheten de har säkert förvildade och rädda katter som behöver ett bra och kärleksfullt hem. Jag tog hand om en katt för ungefär ett halvår sedan som bara bet och rev när man närmade sig, nu sitter hon i knä korta stunder!
Jag har en valp på cirka 4 månader nu och idag när vi var ute på en lite längre promenad så hade vi en av mina ungkatter med oss hela vägen. Folk fick sig ett gott skratt, för Tessa, valpen har lite svårt att behärska jaktlusten emellanåt! Men katten, Saga, kommer snällt när man ropar trots den lite otäcka valpen.
Mvh
Fenja
Både Carisma och Julia är ifrån Djurens vänner som hjälper djur i nöd.
Jag kan tyvärr inte skaffa fler katter eftersom mina katter är oerhörda egoister när det gäller min uppmärksamhet
Men jag köpte huset just för att ta hand om katter, men kände sedan att jag antingen fick välja att ha kvar mina katter jag har idag eller att de försvinner när jag tar hit andra katter, och då valde jag mina tre kultingar... *ler*
Nutten:
Helios är helt underbar, hade jag inte haft min pojkvän så tror jag att jag hade blivit kär i honom, sicka färger!!!! *ler*