CITAT (netaave @ 10-03-2005, 19:11)
Det finns inget roligare tycker jag än när det bara dyker upp folk, det blir så opretantiöst, dom får ta det som det är. Oftast är det då det blir roligast också. Vi har kompisar en bit bort som kan komma förbi på hemvägen från affären eller kvällspromenaden. Ofta blir vi sittandes länge, är det ledigt dagen efter kan man öppna en flaska vin och trolla fram något tilltugg. Samma sak om vi går förbi, man kanske bara knackar på för man ser det lyser och vill säga hej. Det kan ta rätt lång tid.

Även om jag är mycket ensamvarg gillar faktiskt också jag när det kommer besök, även oväntat.
Och ofta, om man nu inte träffats på ett tag, så blir det ju många timmar. Man har ju endel att ta igen!
Själv har jag inte någon erfarenhet av att någon av mina vänner gör så här. Och skulle dom det, så vore det inga problem att säga till.
Nä, i mitt fall är det såna jag inte alls känner väl. Såna som man, om man nu skulle vågat vara helt ärlig, hade velat sagt "Du, dig vill jag inte umgås med för vi har ingenting gemensamt" till.
Tack och lov är det ju inte frågan om vardagsmat!