Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Insidan på en köttätare...
          adrian
          Inlägg 15-03-2005, 20:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 463
          Medlem nr: 1 638

Så här ser Cephalotusen ut på insidan, man kan se att det blir problem att klättra ut på väggarna där den invikta kanten dyker upp.

Sen finns ju de vassa klorna som hindrar vidare flykt... smile.gif

Den 1:a trumeten ska snart slå ut, den är redan över 40 cm hög!

med tanke på att denna kan bli 120 cm hög så är det en bra början för första trumpeten som kummer upp. smile.gif

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          kristerh
          Inlägg 16-03-2005, 10:57
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 646
          Medlem nr: 3 128

CITAT (adrian @ 16-03-2005, 10:43)
          [Jag tycker att en affär som säljer växter borde kunna hjälpa sina kunder med skötselråd?

Har du frågat dem om detta?

De lär sig aldrig något om man inte går på dem om sånt här, och du borde kräva sånt av din blomsterbutik ifall att de vill ha betalt av dig som kund.

Jag får mycket mail ifrån andras kunder om skötsel av olika växter och problemet är att jag inte kan hjälpa andras butikers kunder, det är som om jag skulle köpa en bil på Volvo och sen åka till Ford och be dem hjälpa mig med min bil.. blink.gif

Jag har "telefonsupport" på alla växter och de som handlar av mig kan ringa om det är något de undrar.

Inte för att jag vill vara otrevlig men du BORDE gå på dem som sålt växten till dig om detta.

KRÄV sånt här av dem du handlar av...

Jag håller med dig Adrian, affärerna måste kunna svara på skötselfrågorna,
          men dessa supermarkets för plantor tex plantagen, där verkar kunderna veta mer än personalen wink.gif
          jag fick iofs veta från weibulls där jag köpte mina köttätare att de skulle ha mycket vatten o mycket ljus rolleyes.gif standard svar,
          har blivit lite nyfiken på dessa köttätare wink.gif kanske dyker upp hos dig på mässan o köper en, och sedan kommer jag bomba dig med frågor... biggrin.gif
          krister

--------------------
          kristerh zon 2-3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-08-2025, 17:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon