Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> 2005-säsongen är i gång även i Oslo
          pejahren
          Inlägg 20-03-2005, 19:02
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 117
          Medlem nr: 2 384

Ja, nu har säsongen inlätts hos mig i Oslo, och växthuset börjar bula av plantor. Jag har lagt in några bilder i mitt album, under albumet "Trädgården 2005"

Det är en stund sen jag skrev något här, men jag är i alla fall här och läser lite wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          pejahren
          Inlägg 20-03-2005, 22:30
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 117
          Medlem nr: 2 384

Trädgården är på totalt 40 kvadratmeter, varav 15 är plattad sittplats.

Jag har lite planer för all Flitiga Lisor, Jag skall ha 4 stk pelare som vardera kräver 180 Lisor, så dom kommer att få ben att stå på tongue.gif Jag lovar lägga ut bilder när dom är klara, men jag har en bild på fjolårets prototyp i mitt album http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=1...ahren&pid=15639 Årets pelare blir större i omfång, och mer permanent, svetsad i stålrör.

Men fortfarande har jag kvar att så massor av sommarblommor, om inte i samma antal som Lisorna, så ni kommer nog höra lite mer till mig framåt biggrin.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 03:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon