Hon är ursäkta ...inte klok
Igår berättade min dotter nyss fyllda 5 att hon och mormor skulle åka och hälsa på hos Pelle Svanslös i Uppsala .
Då säger 70 åringen =farmor att - Pelle svanslös är död ,Bill och Bull är döda
Gösta knutson är oxå död .
Min dotter förnekar att Pelle skulle vara död .........
Jag får tala om för farmor att flickan som hon pratar med är 5 år !!!!! och hon ska på en SAGO UTFLYKT....
Det samma har hänt förut när min dotter som har en otrolig inlevelse i lek och fantasi .Hon och mormor brukar leka att hon är JOjane ( ..hon tror att JANE i tarzan heter så ) och mormor är tarzan .
Och dom är kära i varandra
När Josefine berätter det här för farmor ( när hon är här när josefine fyllde år )

svarar hon att Tarzan är DÖD!!!!!!
nej säger Josefine jag har ju pratat med honom i telefonen idag .....
Hur kan man vara så Elak .......

mot sitt 5 åriga barnbarn
En annan gång sa hon till henne att hon bara hade skit leksaker ????
( det har hon vekligen inte ) ---men farmor har inte köpt något av det ....bara lovat i några år !
Jag lämnar inte Josefine ensam med henne längre för jag litar inte på henne för 5 öre !
Säger man till henne blir HON lite stött men sen rinner det av som vatten på en gås
Jag skulle med glädje säga upp bekantskapen med henne, sambon tycker hon är lika knäpp som jag gör .
Han säger till henne ibland men sen tycker han att ....-man vet inte hur länge hon lever !!!!!!!
JAG ÄR SÄKER PÅ ATT HON ÖVERLEVER OSS ALLA !!!!
Vad ska man göra ..... sambon är inte klar för att säga upp bekantskapen och naturligtvis inte 5 åringen heller som trots det här tycker om farmor ---
Änså länge ----- Farmor har ett barnbarn till som knappt kommer och hälsar på henne han är 23 år . ( min sambos barn från ett tidigare förhållande )
Farmor brukar vara spydig och pratar skit om alla som inte är där ...
Jag "tål " oftast allt sånt där men INTE när det kommer till MIN DOTTER !!!
Har ni något råd ????? Prata hjälper ju inte här för hon fattar verkligen INTE!!!!
Som det är nu så undviker jag bara att träffa henne så mycket som det bara går