Det är samma katt jag pratar om... men han har fått åka till djurens vänner nu... (Kändes hårt att ta med honom, men han kommer få det bättre nu.)
De konstaterade ganska snabbt att det såg ut som om han varit utekatt ett bra tag. Och om han chippad så kommer de på djurens vänner ta kontakt med hans ägare. Och om han inte tillhör någon så kommer han få ett hem, med mat varje dag, bli kastrerad och någon som klappar honom när han vill krypa upp i famnen... (När han lärt sig lita på människor helt.)
Istället för att få vatten kastad över sig, och ivägkörd från det närmsta hem han haft de senaste 2 veckorna.
Jag vet att han kommer bli väl omhändertagen, Åke på djurens vänner i Borås jobbar med det dagligen och jag tror inte att han skulle placera en katt där den far illa. Han älskar djuren han hjälper och man ser det när han vårdar dem.
Och är det någon som saknar sin katt så kommer man att leta efter den, men Romeo var både okastrerad och omärkt, samt mager så man kände revbena och väldigt tuffsig i pälsen... Han högg när han fick något att äta... Så det känns helt rätt det valet som vi har gjort...
Men var är Carisma??? Idag är det 5:e dagen som hon är borta.... *Gråter*
--------------------
Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com 
|