CITAT (amaira @ 12-04-2005, 22:07)
Så kan man säga saker snällt också.
Jag tror Avalon är tillräckligt ledsen som det är, utan att ni hjälper till att hoppa på henne dessutom.
Tycker jag.
Kram alla, och kram Avalon, och

.
Hoppas allt löser sig snart, och att Carisma snart är hemma igen :wub: .
Tack amaira... Kramen värmde, och behövdes efter allt gråtande. Känns skönt att inte precis alla är emot mig...
Det är lätt missuppfatta saker när man skriver av sig i förtvivlan...
För att klarlägga en sak: JAG TAR HAND OM MINA KATTER, OCH ÄLSKAR DEM JÄTTEMYCKET!!!! CARISMA: är fortfarande försvunnen. Men natten innan så tittade jag på henne, och såret var inte så stort som jag trott för att det hade smetat ut blodet. Jag fick även röra vid hennes båda ben och hon låg bara och spann. Om hon hade varit dålig även dagen efter så hade jag tagit kontakt med vetrinär. Men hon var enbart rädd för den nya katten.
Pi är helt kärnfrisk. Han är i mycket bra kondition och ska se ut som han gör. Fick det svaret idag från vetrinären som tog alla möjliga och omöjliga prover på honom. Han är bara väldigt aktiv, och därför så smal. Och enligt vetrinären så är det bättre att han är smal, än rund. (Tyvärr för mig eftersom jag vill ha en STOOOOORRRRR hankatt *ler*)
Julia blev gravid av misstag, vi parade henne med avsikt för att få kattungar utan vi hade beställt en kasteringstid till henne. Dock 2 veckor för sent. Men det är inte stor skillnad på att göra abort eller kastrera, det går i samma veva enligt vetrinärerna. Problemet är bara att djursjukhuset inte har några tider till oss, så vi får söka oss till en annan kommun.
Romeo (objudna gästen) är i gott sällskap nu, jag ångrar inte att vi lämnade honom till folk som bryr sig om honom. Om det är någon matte/husse som saknar honom, så söker de efter honom. Men troligtvis så är det ingen som saknar honom.