Medlem
Antal inlägg: 921
Medlem nr: 2 397
Jag ser att en del av mina frösådda perenner från förra året verkar ha strukit med i vinter. Min orientaliska vallmo "ROyal Wedding" var jag o grävde lite i då alla förfrusna blad från plantan lossnade från jordytan o det verkar inte finnas ngt därunder. Samma sak m getrutan. *ledsen* Återstår att se om de som övervintrat i krukor lever så jag får byta ut dom. Annars kommer det att rinna stora tårar här, jag vill ju se min svartvita rabatta blomma m "ROyal Wedding" i år! Är orientalisk vallmo kinkig el har jag haft maximal otur, för det var stora, fina rejäla plantor jag satte förra året. *stolt*
Medlem
Antal inlägg: 921
Medlem nr: 2 397
Den man älskar agar man! (har jag hört alltså!) *låtsas inte om att det är det jag gör* Tur att jag inte vill bli av med min Royal wedding, den är ju för vansinnigt skön att skåda! Hoppas du gillar fempunktsbälte till cykelkärran! Blir lite trångt om fötterna men du är ju envis så det går säkert bra, värre för mig i backen vid bygdegården med den här magen! *pekar söderut* Går det bra med moped förresten?