CITAT (Airamya @ 25-04-2005, 13:03)
CITAT (Reserv @ 25-04-2005, 10:10)
Jag vet inte om ni tror att ni är roliga, eller är ni verkligen så barnsliga? Ska det vara så svårt att svara på en enkel fråga, bara för att den ställs i "fel" avdelning? I östrogentråden avhandlas diverse medicinalväxter, varför hugger ni inte på dom då, och hänvisar till "rätt" avdelning. Eller är det bara "nykomlingar" som ska lära sig sin plats i ledet?

På fråga nummer ett svarar jag att jag är både barnslig o stundom rolig och trivs med det. Varför ta allting så dödligt allvarligt jämt?
På fråga nummer 2 svarar jag att om jag kunde svara på lager-frågan så skulle jag göra det, men jag vet inte svaret.
Och östrogentråden började inte som en växt-tråd, det var en hormontråd och torde väl då platsa i Småprat.
Och angående nykomlingar vill jag passa på att säga : Välkommen till Odla, mabbe! Hoppas att du finner svar på dina frågor (oavsett var de hamnar) och att du kommer att upptäcka att vi är en riktigt trevlig familj trots allt

Ja, här gör man ingen skilnad på folk och fä när dom välkommnas ("om" man välkommnas)