CITAT (Reserv @ 25-04-2005, 08:18)
CITAT (tomas99 @ 25-04-2005, 07:35)
Jag vill ha den här texten....Höj bensin skatten låt bilismen betala sin egen kostnad!.

Jag tror bestämt att vi har en skämtare här i tråden. Om du skulle våga ha den tröjan på dig så kanske du skulle behöva hjälm och visir också, för att inte bli nerslagen av dom redan rejält utsugna bilisterna.

Bensinpriset i sig är nog ganska okey, men det är alla dessa skatter som drar upp slutsumman, bilisterna betalar redan sin egen kostnad..........flera gånger om.

Reserv nu var det ju min text på t-tröjan som tråden handlar om, så om jag får ha vad jag vill på min tröja så är det väll ok, du kan väll ha en egen text på din!
Ang ditt sidospår vad bensinen kostar samhället så finns det flera utredningar om det så om du ej är insatt i ämnet så skriv inte vad du tror! faktum är att för att staten ska få nogon vinst på bensinen så bör den dra in ca17kr/l i statsmiljön och då hamnar vi på ett pris uppåt 30kr, det blir inte riktigt så högt pris på landsbyggden, som sakt var det finns flera statliga utredningar i frågan.
Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.