CITAT (tomas99 @ 26-04-2005, 07:39)
CITAT (Reserv @ 25-04-2005, 13:46)
CITAT (tomas99 @ 25-04-2005, 13:17)
Hmm jag kan förstå att mitt skrivande om avlivnig inte är populärt bland katt ägare, men det är inget nytt att man tar bort djur som ses till en stor fara för människor, jag vill minnas att det var förbjudet att ha hund på island förut, och vid många sommar olympiader så avlivas lös springande hundar och katter sist var det i Grekland.

Katter som är en stor fara för människor? Tigrar då eller?

Men det finns inga vilda såna här i kalla sverige. Jag har nog missat tråden om avlivning av "farliga katter", var kan jag hitta den? Jag har katter, två stycken skogisar, ingen av dom är farlig för människan.

Reserv, ja du har missat att läsa första inlägget i tråden! läs den! och sluta att mobba mej.

Första inlägget är juh skrivet av "skatmor", är det du också? Om jag sager att jag missat ditt inlägg om avlivning av katter så kan du väl inte hänvisa mig till nån annans inlägg

Och vadå mobba, ge dig! Om det är nån som startat något mobbningsliknande så är det väl du i så fall. Om jag ber om hänvisning där du skrivit om avlivningarna så kan du väl bara ge mig det, och om du inte kan det så kan du åtminstånne hålla inne med spydiga komentarer.