Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ideér till tråkig balkong?
          gladhertha
          Inlägg 28-04-2005, 18:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8
          Medlem nr: 5 589

Jag är den enda i hemmet som har en balkong. Har ett bord som "hänger" fasst i en sida av balkong ska ägnas som odlingsbord, bord för brickor etc. Sedan har jag ett vitt parasol som är lite mysigt smile.gif Sedan ska jag få en utestol/utefotölj att ha som sittplats. Har även någonstans i boden en balkonglåda jag ska plantera lite pensér eller liknande. Sedan står de still.
          Har funderat på att plantera något i en större kruka. Men om jag sätter den på "marken" får den ingen sol pga "staketet" som täcker. Vad kan man "höja" upp krukan med? Bordet är för litet och framförallt klent för att jag ska kunna ha den där. Vad finns det för annat fint man kan fixa till med?

Tips? unsure.gif rolleyes.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Mallan
          Inlägg 28-04-2005, 22:15
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 52
          Medlem nr: 5 309

Nu vet jag inte hur det ser ut men får det plats att hänga något på väggen?
          När jag bodde i lägenhet satte jag upp ett stålnät/spaljé på väggen som jag hängde krukor och en blomlåda i. Där kunde jag ha både kryddväxter, sommarblommor och diverse roligt. Där fick det även hänga en ljusslinga som blev himla mysig på kvällen.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-06-2025, 10:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon