CITAT (Bettson @ 03-05-2005, 09:55)
CITAT (Felix matte @ 02-05-2005, 23:02)
när forumvänner helt plötsligt blir främlingar och fiender när man inte håller med dem "i vått o torrt"... jag kan iaf inte förstå logiken i det hela.
Håller ni med om att det känns lite som "sandlåda"... eller?
Fler som råkat ut för detta fenomen?
Men Agnetha då!
Dig kan ju ingen bli arg på om de ens försöker. Fast visst är det sandlåda ibland.
Själv är jag nog mer än otillåtet barnslig tyvärr.
Fast mycket händer som jag inte förstår. Kan det vara så att många konfliker härjar runt på andra fora eller chattar där medlemmar här deltar.
Sedan kan konflikten fortsätta här och andra hänga på för de har inte sett sammanhanget.
Det är liksom lite så att äpplen och päron förvandlas till bananer. Man vet inte riktigt vad som egentligen är vad det ser ut att vara.
Själv har jag varit borta ett bra tag för jag håller på att jobba mig fördärvad. Ändå så går jag in ibland när jag är så stressad att jag behöver spänna av lite.
Och då saknar jag många gamla trogna signaturer sådana som ger den där generösa stämningen.
Så hallå allihopa, var är ni......

Håller med dig Bettson...men Odla är odla i alla fall...finns inte ett forum som folk inte har dispyter sånt får man räkna med på ett forum med många åsikter