CITAT (carol @ 03-05-2005, 15:04)
Bettson - Jag kan hålla med om att det skrivits mer av "mindre värde" (dvs sånt som inte alla är intresserade av) sen småpratsavdelningen delades itu. Men å andra sidan är forumet mer aktivt. De som har ett behov av att skriva av sig eller lätta sitt hjärta ibland kan göra det för sina vänner här på forumet. Att det skulle vara mindre fint än att skriva i trädgårdavdelningarna håller inte jag med om. Vi har ju ett gemensamt intresse och det var ju därför vi kom hit från början! :wub:
Just så som du beskriver inlägg av [B]mindre värde[B] så tycker jag inte mängden har ökat tvärtom. Snarare är det så att det av [B]mindre värde[B]
anses verkligen [B]mindre värt[B]. Många uttrycker just den åsikten , håller mig till trädgprdstrådarna och då glesnar ju vänkretsen så att säga.
Inte tycker jag forumet är aktivare tvärtom. Segt så in i norden. Kanske just därför att man uppmanar folk att skriva mindre och söka mer.
Ordning och reda tycker jag aldrig har saknats på detta fora. Brist på respekt på vissa håll ibland javisst, men inte i större utsträckning än på andra ställen.
Sökmotorn har vi ju alltid kunnat använda den är alldeles utmärkt.
Nu uppmanas vi till att använda den i första hand. Det signalerar klart att man tycker vi skriver för mycket.