CITAT (Eva i Skåne @ 03-05-2005, 10:24)
CITAT (Bettson @ 03-05-2005, 09:55)
Och då saknar jag många gamla trogna signaturer sådana som ger den där generösa stämningen.
Så hallå allihopa, var är ni......

Visst var det en trivsammare stämning på forumet förr.
Då läste jag varenda rad som skrevs. Nu skummar jag bara rubrikerna och öppnar nog bara var tioende tråd.
De flesta "gamla trogna signaturerna" ser man till ibland, men alltför sällan. Så mycket kunnande och trivsam stämning vi går miste om nu.
Tur att våren kommit så man ändå inte har lika mycket tid att sitta inne och läsa och skriva nu.

Det är såna komentarer som gör att vi nya slutar att skriva, man känner sig helt enkelt inte välkommen. Här hinner man inte varken sticka in eller ut hakan innan en del hugger huvet av en, om man har en åsikt som man vill dela med sig så får det ske på egen risk.

Det "gamla" forat? Hur gammalt är det? Är det bara socitén som platsar där? Eftersom en del inte känner sig fina nog för dom här kretsarna. Att det öppnats en "ny" avdelning som anses skulle vara en avstjälpningsplats åt dom som en del vill bli av med

Är det så ni känner? Ni som är s.k. "gamla" i gamet. Jag hoppas innerligt att ni unisont svarar nej på den/dom frågorna, annars så har både jag och många andra felbedömt hela det här forumet. Jag trodde att alla uppskattades för att dom var levande individer med olika upplevelser och kunskapsområden. Här skulle finnas så mycket att dela med sig av, både vad det gäller medkänsla och annan mer trädgårdsinriktad kunskap. Sorgligt, det är rätta ordet, inte fjantigt.