Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kan katter få magsjuka?
          Sulawesii
          Inlägg 09-05-2005, 20:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 022
          Medlem nr: 2 566

Min tjockis började spy igår. Tvättmaskinen har gått för högvarv, eftersom hon naturligtvis har spytt på nåt hela tiden: kläder, mattor, sängar osv.....
          Idag kokade jag lite fisk och gav henne. Den fick hon behålla och efter det har hon börjat återgå till sitt normala jag. Nosen är fuktig igen och nu sitter hon och spanar ut genom fönstret.

Någon som tror sig veta vad det var frågan om?

--------------------
          ”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..”
          - Sun Axelsson

user posted image

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Sulawesii
          Inlägg 10-05-2005, 14:02
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 022
          Medlem nr: 2 566

Hm.... det funkade inget bra med tonfisken. Men, jag tror inte det gör något, för jag hittade en stor hårboll på vardagsrumsmattan (var annars?) förut!
          Jag ska iallafall försöka, på något sätt, få i båda katterna lite olja mellan varven. Tänkte blanda lite av tonfisken i annan mjukmat(vilket dom inte är så förtjusta i heller.....) och se om de äter det.

Fast att en av katterna är en perser, har jag aldrig haft problem med hårbollar förut, varken såna som spys upp eller de som stoppar maskineriet.

--------------------
          ”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..”
          - Sun Axelsson

user posted image

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 06:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon