Dina rädslor för att gå ner ensam i tvättstugan är en petitess jämfört med den risk du utsätter dom andra boendena i huset för. Det är fruktansvärt oansvarigt av folk att ta med sig "lilla vovven" eller röka i tvättstugorna. Jag bryr mig inte om att du fått "klartecken" från fastighetsägaren, man
får inte ta med sig pälsdjur i tvättstugan. Att det fastnar hår i tvättmaskinen och torktumlaren är en sak, du som hundägare ska ta för vana att köra igenom maskinerna tomma efter användandet, det minskar riskerna avsevärt för dom som är ordentligt allergiska. Är du så rädd för att gå ner i tvättstugan så får du väl ta med dig ett tillhygge då (då menar jag inte kniv eller annat vapen, det funkar med brödkaveln

) Att du måste använda porten för att gå ut med voffsingen är en självklarhet, men även om en allergiker kommer där så behöver han/hon inte vara i porten så länge, i tvättstugan står allergikern en längre tid och andas in det farliga för dom.

Och på din sista komentar: Ja, jag skiter fullständigt i en halvgammal kärrings rädslor, om det är på bekostnad av ett barns liv och hälsa.