CITAT (Inga från Närke @ 12-05-2005, 18:48)
Tack alla ni för er omtanke.
Oldwolfie
- Jo det kanske är sant men tyvärr så ÄR jag saknad på jobbet. Så det är inte lätt att vara hemma när man vet det.
När jag kom tillbaka förra gången så fick jag många bevis på detta av mina arbetskamrater. ( 15 killar) Kul att se dig igen-Hoppas du mår bra-Det har varit rena kaosen när du var borta, från att man hört tidigare att jag var en grinig, gnällig, tjatig och jobbig "kärring" med ett leende förståss men ändå. Det värmer att de saknad mig trots deras komentarer tidigare.
Det är så att jag nästan aldrig har varit sjuk under mina 37 år på samma jobb, mer än vanliga förkylningar och kommit tillbaka efter en vecka eller så. Då har ingen brytt sig och förstått att det har berott på mig att det fungerat, men nu märkte de av det och idag sa min sambo att nästan alla har frågat hur jag mår, det brydde de sig inte om tidigare heller.
Det har heller inte varit lika svåra att tillrättavisa dem nu efter jag varit borta så länge för de har sett vad mitt jobb har betydd även för dem.
Tack än en gång för er omtanke. Ha det bra ni alla också.
joodå inga jag menade inte så att inte du skulle vara saknad o omtyckt för de e jag övertygad om att du är
men du måste iallafall ta vara på dej själv så att du inte bränner ut dej för du är inte outbytbar,,då du brännt ut dej så att du inget längre kan mera så kommer de snart nån annan de e så de där tänkesättet menas
så var rädd om dej för din egen skull
uch jag har sett allt för många som drivit sej till utmattningens gräns
så självklart saknar dom dej o se då till att du orkar genom att försöka tavara på dej
oj nu tjatar jag visst
men jag vill bara att du ser upp
kramsiar