Nämen

Ni
är väl för roliga

!!
Vad otåliga ni är!!!
Har ni inte sett att Solis skriver mycket, när hon är här! Men hon ÄR inte alltid här! Faktiskt har hon "ett liv utanför datorn" också

.
Ni får nog svar så det räcker, men svarar, det kan man göra först när man sitter vid datorn!
Tvivlar inte heller ett enda ögonblick på, att även DU Zaaritha kommer att få svar på dina mail, med GLÄDJE svar, för Solis gillar att både skriva och prata. Så presentationen av henne, lämnar jag till henne.
Du har fullständigt rätt Felix matte, jag VET att solis är både "riktig" och "OK"!! (och tackar för att du litar på mig!! *stolt*)
Människor blir inte "troll" bara för att man inte "förstår dem".
Däremot är det sånt som skapade häxjakter en gång i tiden.
CITAT
Ett troll, tror jag.
Alltså inget John Bauer troll utan ett internet troll, som skriver "SK*T inlägg" bara för att skapa en massa irritation och generar ett antal onödiga inlägg.
Människor är olika Virgo. Vi skriver olika, tycker olika och läser gärna olika saker.
Dessutom bor det mycket KLOKHET i solis! Varför det skapar irritation har jag svårt att förstå.
Annat än för att Solis är "annorlunda" - och SÅNT har många människor svårt att fördra.
Ni som "ger er på" solis, försöker ni
alltid mobba ut människor som är annorlunda???
Det är tråkigt med
Katten, Virgo. Om du inte hade den envisa katten, skulle du ju slippa läsa inlägg som du har svårt för att tåla.
(för de som har svårt med tankeläsning, så har Virgo tidigare medgivit att man inte behöver läsa inlägg av personer som man inte "tål", men tyvärr har han en katt som trampar på tangenterna så inläggen kommer upp i alla fall

)
Kram på er allihopa

!!