CITAT (TobbeGarden @ 28-06-2004, 19:33)
Jag har köpt en fontän och ett filter och blev fruktansvärt besviken på hur dålig kvalite dom håller som skall vara så duktiga. Hozelock har bättre grejer till trädgården ,men köper numera alla dammgrejer av Aqua Interiör för det är kvalite,och man får rätt hjälp.. Beklagar fiskarna STÅ på dig och ge inte upp.. Tobbe
Jag har nu stått på mig i snart ett år. Jag har pratat med olika personer med varierande grad av förståelse. Samma person lämnar motstridiga svar "Skall inte kunna hända" till att "det kan hända om man har mycket alger"
Min uppmaning att i så fall förse förpackningen med varningstext för användande tillsammans med fisk och alger vinner inget gehör. En kort stund verkade det som om jag skulle få ersättning för mina fiskar, men för att göra en lång historia kort, så fick jag (efter påminnelse) detta mail från Gardena idag:
"Bästa Fru Jäger,
ursäkta dröjsmål med detta svar.
Vi har beslutat att avvisa alla eventuella krav från Er.
Med vänlig hälsning
GARDENA Norden AB
Joakim Svantesson
+46-40-143883"
Vad ger ni för det? (Behöver inte säga att Gardenas sortiment INTE står högt i kurs hos mig.................