hej igen.
vill nämna att jag inte sett Kill Bill-filmerna utan anledningen att jag gillar Uma Thurman är eftersom hon inte är klassisk snygg utan visar att det är ok att se ut på andra sätt, jag tänker henne snarare i andra filmer såsom Pulp Fiction och andra lite mindre kända roller hon har gjort.
kan ju även tillägga att Quentin Tarantino har själv sagt att han skrev Kill Bill tillsammans med Uma och att den rollen är specialskriven för henne. Uma är ju Quentins musa. så ingen Uma ingen Kill Bill.
synd att så mycket energi går ut på att dra fram dåliga grejer om olika människor, vilket är en form av uppmärksamhet det med, istället för att föra fram de bra sakerna.
som med Paris Hilton, lite att hon har blivit känd beror nog på att folk gillar att inte gilla henne. hon väcker ju en mängd känslor och åsikter hos de flesta. tror däremot att både hon och den där andra tjejen i simple life är bra bilder på vad som händer om man växer upp med för mycket pengar tillgängliga, de verkar inte ha någon respekt för någonting eller vara direkt kapabla att sätta sig in i hur andra människor ser och värdera sin tillvaro. men det är en annan historia.