Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag blev så glad, Utrotnings hotad?
          Jasmin
          Inlägg 26-05-2005, 21:48
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 81
          Medlem nr: 5 760

Jag blev så glad för en tid sedan. Det var någon eller några som skrev om handarbete och bakning! Själv tillhör jag den utrotningshotade rasen, som älskar att pyssla i hemmet, baka,handarbeta mm. Men om man vågar yppa det för någon på jobbet, tittar dom på en som om dom trodde att man kom från en annan planet! huh.gif Men nu råkar det vara så att jag jobbar 75% och har inga hemmavarande barn. Dessutom har jag många gånger kunnat glädja mina arbetskamrater med färska bullar till onsdagsmötena. Måste man vara pensionär för att tycka sån`t är kul? Jag bara undrar! Själv är jag snart 42. sad.gif wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Jasmin
          Inlägg 28-05-2005, 15:09
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 81
          Medlem nr: 5 760

CITAT (Snöflinga @ 27-05-2005, 22:20)
          Jag är pensionär och tycker inte alls om att baka, apropå det första inlägget, har aldrig gillat det huh.gif

Undrar varför vi tillskrivs egenskaper som vi huxflux förväntas ha vid en viss ålder wink.gif

Att vi har haft ett aktivt yrkesliv, barn, vänner och deltagit i massor av aktiviteter dessutom......... det är raderat när ........

Vi fyller pension, då förväntas det bakade bullar och knarr av gungstol där vi sitter med chal och stickar , virkar, knypplar och gud vet vad blink.gif

Identiteten är liksom utsuddad, vi finns inte blink.gif blink.gif blink.gif

Kram från en glad och aktiv pensionär som är så mycket mer ...

Blev så glad av ditt inlägg snöflinga! Ja varför gör man på detta viset? Det är ju det jag undrar? Jag kanske uttryckte mig tokigt i mitt första inlägg. Och som en tidigare skribent skrev; en del av ens vänner tittar på en som om det vore synd om en. Varför skulle det vara det? wink.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 03:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon