Teobald Tor! Den är ju en klassiker så ni kanske redan sjunger den..¿
Känsliga läsare göra sig icke besvär!
Det fanns en man vid namn Teobald Tor, Han var en skicklig tamburmajor, Succén var alltid lika stor, när han snurra' och svängde sin kök.
--- -ref.- Det var en stor kök en lång kraftig och tung från dess topp till dess rot var den tre-fyra fot och en medelstor ryggsäck till pung, pung, pung, pungeli pung pung pung. ---
En dag gick Teobald ut en stund för att gå en sväng i en lummig lund där han mötte en söt liten dam med en hund som såg honom svänga sin kök
-ref.-
Teobald prova' ett trick han lärt han svängde sin kök med en väldig snärt i huvet på hunden som avled tvärt när han snurra' och svängde sin kök
-ref.-
Men damen hon blev helt bestört hon skek och svor nåt oerhört så det var ingen lyckad flört att snurra och svänga sin kök
-ref.-
Till följd av damens arga gnäll han anhölls redan samma kväll och sattes i en ensam cell att snurra och svänga sin kök.
-ref.-
när målet kom i rätten opp sa åklagarn "det får va stopp för det är inte alls så flott att snurra och svänga sin kök"
-ref.-
men domarn han var tolerant han sa "jag gör själv likadant jag tycker det är intressant att snurra och vänga min kök"
-ref.-
så Teobald han släpptes fri och liksom domarn tycker vi att käringar ska skita i om man snurrar och svänger sin kök..
-ref.-
---------------------
kök ska förstås stavas med u. inte med ö! Odla har väl nåt filter som ändrar om ordet..¿
--------------------
Martin, Umeå Tycker du om Orkidéer?En hemsida om hur du med enkla medel mikroförökar tropiska orkidéer (frösådd, kloning, etcetera).
|