CITAT (niklaswik @ 06-06-2005, 13:57)
Nog för att solis är lite konstig ibland men trots det borde kanske herr Andreas Blomqvist ha något bättre att göra än att slänga skit på henne för det?
Förmodligen har herr Blomqvist ett lika stort behov av uppmärksamhet som den treårige sonen och tar illa upp av att solis tar sån plats på forumet?
Visst får man tycka vad man vill men man får inte alltid SÄGA vad man tycker. Man kan snacka om yttrandefrihet osv men den friheten är väldigt instängd s.a.s.
PS. Jag tycker det var bra att du skrev så där för nu ska jag hålla otrolig koll på dig och så fort du säger nåt dumt så ska jag trycka ner dig för det så du inser hur mycket det kan svida.
Om du hade läst hela tråden så hade du märkt att allt jag skrev inte var skit.
3-årig son har jag ingen, men väl en 3-årig dotter... Jag har absolut ingenting emot att Solis tar stor plats på forumet. För min del får hon posta hur mycket som helst. Jag kan ju faktiskt välja att stå över att läsa dem.
Jag skrev också i ett inlägg att jag tycker det är helt befogat att ställa dumma frågor någon gång då och då, det är så utveckling framåt sker... men att ställa dumma frågor hela tiden, ja kanske finns det någon charm i det? Är det dock inte säker på om det ingick i inlägget där som jag sedan raderade för att jag klämde en och annan otrevlighet också.
Niklas, om du vill lägga din tid på att nu jaga mig på forumet och lägga in syrliga kommentarer så varsågod. Jag tar inte åt mig åt saker som skrivs på ett forum om det är personliga påhopp!