ÄHHHHH!!!
SÅ många är det nog inte som
CITAT
tycker illa om det som jag skriver
nonsens eller inte....
OM det var så att utrymmet var begränsat till ett visst antal inlägg per dag. DÅ kunde jag reagera på att det är vissa som skriver OFTA och MYCKET...
men SÅ är det ju inte.
ALLA och ALLT får plats. Vi som inte vill läsa alla inlägg slipper... och det blir inte på bekostnad av att någon anna INTE får komma till tals..
Någon (kanske var det jag??) skrev att för ett LEVANDE forum behövs det människor som skriver.....
Och jag är FULLSTÄNDIGT övertygad om att din "självutlämnelse" har hjälp andra att våga tala om sina problem (inte nödvändigtvis just här...)
Själv har jag INTE läst allt om vad du har skrivit och jag försvarar inte dina åsikter... men jag försvarar att du skall få ha dem.....
CITAT
"Jag ogillar dina åsikter, men är beredd att dö för din rätt att få uttrycka dem", är ett känt citat av den franske upplysningsfilosofen Francois Marie Arouet mer känd under synonymen Francois de Voltaire (1694-1778).
Så ha en skön sommar du med, men jag hoppas verkligen att du inte lämnar oss bara för att vissa retar sig på dina åsikter...
alla kan inte gilla alla f