Sidor: 1, 2, 3, 4
*solis*
Eftersom mina inlägg är nonsens enligt en del så måste jag nu ta en paus härifrån sad.gif

Men ni skall alla veta att jag älskar er ändå och är oändligt tacksam för allt jag fått läsa och vara med om wub.gif

Ha nu en riktigt skön sommar allihoppa
wub.gif
Caprice
Men solis då, jag trodde du inte tog åt dej...?
Det ska du inte göra, vi är alla olika...

Vi får väl se, jag tror du blir kvar... biggrin.gif

Caprice
*solis*
CITAT (Caprice @ 07-06-2005, 13:46)
Men solis då, jag trodde du inte tog åt dej...?
Det ska du inte göra, vi är alla olika...

Vi får väl se, jag tror du blir kvar... biggrin.gif

Caprice

Men vad skall jag skriva om då ohmy.gif Min skalle är full av alla möjliga frågor som tydligen är nonsens för många sad.gif

Det är klart att jag faktiskt blir ledsen och inte så lite heller men men vad göra om majoriteten ändå tycker illa om det som jag skriver ohmy.gif
Pirum
Jag tycker att du skriver bra, jag har själv en tendens att skriva för mycket ibland. Jag brukar dock, om jag noterar sådana tendenser, försöka begränsa mig till 5 inlägg per dag, och max 1 startat ämne per dag biggrin.gif
GoSatta
ää skit i dom, du bryter inga forum regler, många uppskattar dina inlägg och folk som itne gillar dom kan väl läsa nått annat inlägg? det står ju vem som gör alla inlägg så då kan man lätt hoppa över dom man inte vill läsa, lätt som en plätt!

Folk borde inte läsa inlägg dom inte gillar istället för att klaga! heter avdelningen småprat så får man väl småprata om vad man vill?
fjodor
ÄHHHHH!!!

SÅ många är det nog inte som
CITAT
tycker illa om det som jag skriver
nonsens eller inte....

OM det var så att utrymmet var begränsat till ett visst antal inlägg per dag. DÅ kunde jag reagera på att det är vissa som skriver OFTA och MYCKET...

men SÅ är det ju inte.
ALLA och ALLT får plats. Vi som inte vill läsa alla inlägg slipper... och det blir inte på bekostnad av att någon anna INTE får komma till tals..

Någon (kanske var det jag??) skrev att för ett LEVANDE forum behövs det människor som skriver.....

Och jag är FULLSTÄNDIGT övertygad om att din "självutlämnelse" har hjälp andra att våga tala om sina problem (inte nödvändigtvis just här...)

Själv har jag INTE läst allt om vad du har skrivit och jag försvarar inte dina åsikter... men jag försvarar att du skall få ha dem.....

CITAT
"Jag ogillar dina åsikter, men är beredd att dö för din rätt att få uttrycka dem", är ett känt citat av den franske upplysningsfilosofen Francois Marie Arouet mer känd under synonymen Francois de Voltaire (1694-1778).

Så ha en skön sommar du med, men jag hoppas verkligen att du inte lämnar oss bara för att vissa retar sig på dina åsikter...

alla kan inte gilla alla

f
carol
Men solis, vilka är "majoriteten", bara några få har ju opponerat sig. Och var tog den starka jag-tar-inte-åt-mig-av-kritik-därför-vill-jag-ha-den-tjejen vägen? blink.gif Ännu en tråd för att skapa en höna av en fjäder... (tycker jag suck wink.gif )
pisanggoreng
Inte nu när du och din bitskaste kritiker har funnit varandra så sött i en annan tråd... huh.gif
gunvor
Hallå där - det här känner jag ingen från ett annat forum! Solis tar paus - solis känner sig illa behandlad men inom 24 - max 48 timmar är hon tillbaka!
Pyssla om växtligheten så länge!!
*solis*
CITAT (gunvor @ 07-06-2005, 14:56)
Hallå där - det här känner jag ingen från ett annat forum! Solis tar paus - solis känner sig illa behandlad men inom 24 - max 48 timmar är hon tillbaka!
Pyssla om växtligheten så länge!!

Jag är här och kolla men skall nu göra mitt bästa att inte starta nya tråd wub.gif
Pixi
CITAT (solis @ 07-06-2005, 15:16)
Jag är här och kolla men skall nu göra mitt bästa att inte starta nya tråd wub.gif

10 spänn på att du inte klarar det biggrin.gif
JonasQ
skriv så mycket du vill om vad du vill. småprat är ju till för det! Den som inte vill behöver ju inte läsa!
mamamaggan
Solis, ta du en paus om du vill men inte sjutton kommer folk att sluta reta sig på andra bara för att du " försvinner".

Och vill man ha en " paus" från dig så struntar man bara i att läsa dina inlägg, svårare är det inte.

Som någon sa , du tar inte upp plats från någon annan, det finns ( mig veterligt) ingen gräns för hur många trådar/inlägg man får ha per dag/vecka.
amaira
Kan bara instämma i de senaste två svaren.
Och du Solis! Om du bara visste hur mycket tjafs, bråk och "reterier" det har varit här INNAN du ens dök UPP!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det är några få som retar sig. Ge dem förtroendet och tilltron, att de klarar av att hantera det SJÄLVA! T.ex. genom att låta bli att läsa dina inlägg. Det är ju deras eget val, inte DITT.

Ett forum blir levande genom att vi skriver på det. Och här är det småprat som gäller.
Den dan det blir "strikta regler" för att en del inte klarar av att själva hålla sig i kragen, då försvinner jag med. Den utsikten lockar mig inte alls.

En del skulle dra en lättnandes suck, andra skulle kanske sakna mig. Det är ju så det är här i världen, alla kan inte älska alla.

(obs: "ALLA"! En och annan kanske kan, det vet jag ingenting om.)

Att leva med mycket spontana och starka känslor inom sig ... ja ... det är en konst ... och det verkar också väcka ont blod ibland... av någon anledning som jag inte förstår.

Det finns mycket här i världen som jag inte förstår. Men det gör ingenting, man behöver inte förstå allt.
Virgo
CITAT (solis @ 07-06-2005, 13:17)
Eftersom mina inlägg är nonsens enligt en del så måste jag nu ta en paus härifrån sad.gif

Men ni skall alla veta att jag älskar er ändå och är oändligt tacksam för allt jag fått läsa och vara med om wub.gif

Ha nu en riktigt skön sommar allihoppa
wub.gif

Va bra!
Nu blir forumet "spamfritt" några dagar.
Inte ett inlägg för tidigt! tongue.gif

Ett tips. Starta en blogg, där kan du skriva o berätta o undra o svamla hur mycket som helst utan att nån bryr sig. sleep.gif

http://www.blogsoft.se/
Gossen Ruda
Pjja, försvinna är väl dumt. Bättre då att införa lite självcencur som nån skrev. Det ÄR lite jobbigt att behöva bläddra igenom 2-3 sidor med nystartade trådar för att se vad som kom in i morse. Att det sen inte är som det står i Det Bästas innehållsförteckning: "Artiklar av bestående värde" bekymrar dock inte mig. Allt behöver inte läsas.
andersen
Nej gör inte det jag gillar dina inlägg,dom som retas sig på dina inlägg kommer bara att reta sig på någon annans inlägg, så stanna kvar för min skull smile.gif
Hannele
CITAT (andersen @ 07-06-2005, 17:23)
dom som retas sig på dina inlägg kommer bara att reta sig på någon annans inlägg

Lungt lär det inte bli.
Men sluta nu att gå med håven, solis.
Pirum
Det bråkas på alla forum, alltid. Om inte om det ena så om det andra. *gammalt forumordspråk*

Inget att bry sig om smile.gif För varje person som inte gillar det man skriver så kanske det finns 10 som gillar det. smile.gif

Det som är så fantastiskt med forum, till skillnad från fikabord, är ju att det är så enkelt att hoppa över de trådar man inte har tid/lust att läsa.
stennie
Forsätt du att skriva och ställ dina frågor..
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar...
*solis*
Här är jag igen biggrin.gif wub.gif tongue.gif

Jag var borta i alla fall liten stund wacko.gif men det blev jo så himla trist så jag bara MÅSTE skriva lite laugh.gif
*solis*
CITAT (Hannele @ 07-06-2005, 17:34)
CITAT (andersen @ 07-06-2005, 17:23)
dom som retas sig på dina inlägg kommer bara att reta sig på någon annans inlägg

Lungt lär det inte bli.

vad menar du?
pejori
så var det med den pausen rolleyes.gif
det gick nästan lika bra som förra gången du tog "paus" från odla laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*solis*
CITAT (pejori @ 07-06-2005, 18:31)
så var det med den pausen rolleyes.gif
det gick nästan lika bra som förra gången du tog "paus" från odla laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det går jo inte överge er alllihoppa:ni är alla i mitt hjärta jo wub.gif smile.gif biggrin.gif och som ni babblar på oj oj oj laugh.gif och det gillar jag biggrin.gif smile.gif wub.gif
pejori
kan tro det biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Fenja

Ja, det är ungefär så alla de här "besluten" om att hoppa av känns... mig veterligen har INGEN som sagt sig ska sluta att vara här, gjort det sedan jag blev medlem.
Jag håller med flera här, Solis kanske kan begränsa sig till en tråd att skriva allt i per dag så kan alla intresserade läsa och skriva där... eller varför inte en blog som Virgo föreslår?
Att skriva mycket och ofta är väl i stort sett ok, men att göra det på ett sätt som snudd på antar "terapeutiska former" på ett allmänt forum känns lite malplacerat och allmänintresset torde vara begränsat. Man kan faktiskt maila och chatta med "alla i sitt hjärta" också...
Mvh
Fenja
elleave
CITAT (solis @ 07-06-2005, 18:29)
Här är jag igen biggrin.gif wub.gif tongue.gif

Jag var borta i alla fall liten stund wacko.gif men det blev jo så himla trist så jag bara MÅSTE skriva lite laugh.gif

biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif biggrin.gif
wub.gif
SannaLasso
Ursäkta, men brukar "Småprat" vara en religiös barnkrubba och för personer som börjat gå i barndom? blink.gif

Nåt vajs verkar det i alla fall vara här för tillfället. Trist. huh.gif wacko.gif
*solis*
CITAT (Fenja @ 07-06-2005, 19:34)

Ja, det är ungefär så alla de här "besluten" om att hoppa av känns... mig veterligen har INGEN som sagt sig ska sluta att vara här, gjort det sedan jag blev medlem.
Jag håller med flera här, Solis kanske kan begränsa sig till en tråd att skriva allt i per dag så kan alla intresserade läsa och skriva där... eller varför inte en blog som Virgo föreslår?
Att skriva mycket och ofta är väl i stort sett ok, men att göra det på ett sätt som snudd på antar "terapeutiska former" på ett allmänt forum känns lite malplacerat och allmänintresset torde vara begränsat. Man kan faktiskt maila och chatta med "alla i sitt hjärta" också...
Mvh
Fenja

Men varför får mina tråd så många läsare då ohmy.gif
*solis*
CITAT (SannaLasso @ 07-06-2005, 19:38)
Ursäkta, men brukar "Småprat" vara en religiös barnkrubba och för personer som börjat gå i barndom? blink.gif

Nåt vajs verkar det i alla fall vara här för tillfället. Trist. huh.gif wacko.gif

Du är rolig du biggrin.gif laugh.gif smile.gif
amaira
CITAT (Fenja @ 07-06-2005, 19:34)

Vart tog Copycat vägen då? Eller ... är hon tillbaka här under annat namn...???
netaave
Skönt att du blir kvar Solis! wub.gif
Fenja
CITAT (solis @ 07-06-2005, 19:41)

Ja du, varför var det en massa som röstade på Bert och Ian... Varför är så många kvinnor intresserade av Hans Scheike...
Du kanske skulle fundera över kritiken du får från somliga av oss, eller är det så att ditt sätt är mera rätt än andras?
Mvh
Fenja
*solis*
CITAT (netaave @ 07-06-2005, 19:47)
Skönt att du blir kvar Solis! wub.gif

Den kärleken jag känner gör att jag bara inte kan ge mig iväg efter orden ifrån somliga;för då skulle jag jo visa att jag verkligen inte älska mig själv om jag gav efter för dessa personer.

Att stanna kvar här är viktigt för mig wub.gif smile.gif wub.gif
*solis*
CITAT (Fenja @ 07-06-2005, 19:48)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 19:41)

Ja du, varför var det en massa som röstade på Bert och Ian... Varför är så många kvinnor intresserade av Hans Scheike...
Du kanske skulle fundera över kritiken du får från somliga av oss, eller är det så att ditt sätt är mera rätt än andras?
Mvh
Fenja

Vem är Hans Scheike?

Jag har redan tagit till mig av kritiken och bearbetar det för fullt wub.gif

Varför skulle mitt sätt vara mera rätt än ditt till ex. ohmy.gif
Copycat 2
Hejsan Amaira ! Är du glad att se mig? wub.gif Nä, jag skojade bara, det är du ju inte. Fenja har alldeles rätt. Jag sitter lite i kulisserna och läser det som skrivs och förundras av att allt är om möjligt ännu stökigare idag än för någon månad sedan. Solis har verkligen fått igång er alla här, själv så nöjer jag mig gärna med att bara läsa och fråga om jag inte hittar på sökfunktionerna "som någon proppsade på att man skulle använda mera" istället för att fråga. Jag håller mig lite bakom så inga fler tår blir trampade på, däremot måste jag ju fullständigt hålla med Sanna m.fl. "religiös barnkrubba för senila", det är ett bra samlingsnamn på småprat den senaste tiden. Så, NU har jag varit elak och mobbat igen så jag kilar vidare till intressantare avdelningar. wub.gif
Gossen Ruda
CITAT (solis @ 07-06-2005, 19:54)

Snälla Solis, skämtar du? Jag kommer mest att tänka på ordspråket om att hälla vatten på en gås. tongue.gif Det går några timmar eller nån dag sen är du tillbaka i samma gamla hjulspår.
*solis*
CITAT (Copycat 2 @ 07-06-2005, 20:09)
Hejsan Amaira ! Är du glad att se mig? wub.gif  Nä, jag skojade bara, det är du ju inte. Fenja har alldeles rätt. Jag sitter lite i kulisserna och läser det som skrivs och förundras av att allt är om möjligt ännu stökigare idag än för någon månad sedan. Solis har verkligen fått igång er alla här, själv så nöjer jag mig gärna med att bara läsa och fråga om jag inte hittar på sökfunktionerna "som någon proppsade på att man skulle använda mera" istället för att fråga. Jag håller mig lite bakom så inga fler tår blir trampade på, däremot måste jag ju fullständigt hålla med Sanna m.fl. "religiös barnkrubba för senila", det är ett bra samlingsnamn på småprat den senaste tiden. Så, NU har jag varit elak och mobbat igen så jag kilar vidare till intressantare avdelningar. wub.gif

HEEEJ Cobycat2 wub.gif wub.gif wub.gif
Virgo
Vilken tur att det skrivna av Solis inte omvandlas till ljudfiler, för då skulle alla få skavsår i örona.

Det var väl vad man kunde räkna ut att frånvaron inte skulle dröja mer än en liten stund precis som förra gången.

Har du beslutsångest?

Jag tror att solis är en liten tjock rödhårig dj... fjortis som djävlas med alla.
*solis*
CITAT (Virgo @ 07-06-2005, 20:18)
Vilken tur att det skrivna av Solis inte omvandlas till ljudfiler, för då skulle alla få skavsår i örona.

Det var väl vad man kunde räkna ut att frånvaron inte skulle dröja mer än en liten stund precis som förra gången.

Har du beslutsångest?

Solis dansar och är glaaaaad;det är jo så roligt härinne;jag får leka varje dag biggrin.gif tongue.gif wub.gif
Virgo
Det är ju det jag sa tidigare
Ett internet troll!
Gossen Ruda
CITAT (Virgo @ 07-06-2005, 20:23)
Ett internet troll!

Kanske inte avsiktligt men i praktiken. Mata inte trollen.
ninnisky
CITAT (SannaLasso @ 07-06-2005, 19:38)
Ursäkta, men brukar "Småprat" vara en religiös barnkrubba och för  personer som börjat gå i barndom?  :blink:

Nåt vajs verkar det i alla fall vara här för tillfället. Trist.  :huh:  :wacko:

Medhåll...från mig unsure.gif wacko.gif
Troll, javisst unsure.gif men det får man ju inte säga! rolleyes.gif
*solis*
Ett internet troll!

Hörru Virgo:Kom med och dansa istället så skall du se hur härlig ditt liv bli:glädje,skratt,tårar,skönhet,vänner som älskar dig som du är smile.gif wub.gif smile.gif
Är du rädd för sagoväsen??? ohmy.gif
Ophelia
Vad är det som händer??? blink.gif
*solis*
CITAT (Gossen Ruda @ 07-06-2005, 20:26)
Ett internet troll!

Kanske inte avsiktligt men i praktiken. Mata inte trollen.

Jag har mat så det räcker wub.gif Jag ÄLSKAR LIVET;fattar ni inte det!?!
*solis*
CITAT (Gossen Ruda @ 07-06-2005, 20:11)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 19:54)

Snälla Solis, skämtar du? Jag kommer mest att tänka på ordspråket om att hälla vatten på en gås. tongue.gif Det går några timmar eller nån dag sen är du tillbaka i samma gamla hjulspår.

NEHE mad.gif inte alls;jag har inte öppnat nya trådar utan håller mig jo här ohmy.gif wub.gif smile.gif

Sådan bearbetning tar lång tid fattar du väl!?
Gossen Ruda
CITAT (Ophelia @ 07-06-2005, 20:29)

Vattenbegjutning av gås. sad.gif
*solis*

Inte vet jag men här är jag Solis och är glaaad;får jag inte vara det ohmy.gif
Virgo

En dåres bekännelse!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon