CITAT (Berith @ 07-06-2005, 21:13)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 21:03)
Det finns mycket härinne som jag inte läser alls eftersom det inte intressera mig alls och jag skulle aldrig någonsin gå in i sådana ointressanta tråd och kasta skit på den som skriver!!!
Jag kastar inte skit på dej.
Men nu säger du ju själv att det finns mycket här inne som du inte läser för att det intresserar dej inte. Men visst är du väl intresserad av växter och odling?
Om vi inte vore på ett forum på internet utan i en lokal och diskuterade växter, visade bilder på våra blommor och djur, frågade och svarade... Vad skulle du göra? Börja prata om Jesus? Fisar? Clowner? Skuggor?
Du kasta inte skit på mig det var inte dig jag menade!
Växter och odling började jag intressera mig för 1981 och det pågick till 1997 och jag läste allt jag kom över just om växter etc...
Jag har inte så mycket att säga om växter;de är vackra och jag älskar naturen och djuren,men jag finner människorna oerhört intressanta.
Jag brukar prata om allt möjligt med människor då jag träffar dem;även om Jesus skuggor,clowner och fisar och det sistnämnda tycks vara roligt eftersom folk skrattar nästan ihjäl sig