CITAT (Reserv @ 07-06-2005, 21:13)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 21:03)
CITAT (Berith @ 07-06-2005, 20:56)
CITAT (solis @ 07-06-2005, 20:42)
CITAT (Berith @ 07-06-2005, 20:38)
Solis, det du uppfattade som mobbing och kritik när du var liten... att du pratade för mycket.... kanske bara var tillsägelser om att du skulle lugna ner dej och ibland
lyssna istället för att prata så mycket...?

Nejdu;så var det inte

Stryk fick jag så att det heter duga
Och numera går jag tyst dagarna i enda och lyssnar

Jo; jag pratar med mina vovvar och barnen då de är här

Jag har inte pratat om stryk, menade bara att du kanske ska stanna upp också här på Odla och lyssna mer i stället. Man behöver faktiskt inte prata
hela tiden och om allt mellan himmel och jord för att vara med i gemenskapen här.

Om nu mina skriverier är så hemska så V A R F Ö R läser så många ändå sådant som de inte tycker om
Det finns mycket härinne som jag inte läser alls eftersom det inte intressera mig alls och jag skulle aldrig någonsin gå in i sådana ointressanta tråd och kasta skit på den som skriver!!!
Det kanske är blom och grönsaksavdelningarna som inte passar damen?

Att så många läser är att jag och många andra förundras av att det kan komma såna frågor, allrahelst då från en kvinna som ska föreställa att vara extremt vuxen

Att sen sitta och ömka och avböja medhåll för att i nästa rad skrika efter uppbackning, det kallar jag för extremt veligt fruntimmer. Vi är många som haft en taskig uppväxt här på forumet, men inte har vi sån orddiarré för det, det är väl ingen orsak att bara låta hjärnan få fritt spelrum bara för att
stackars jag hade en så taskig uppväxt, snyft känns lite väl sirapssött för min smak, och är det nåt jag föraktar så är det väl om nåt, att folk formligen
tigger om att man ska tycka synd om dom.

Men Reserv jag är jo VELIG ofta och mycket

det tillhör nog min natur!
Och var glad för att du inte behöver söka uppskattning och ömkan eftersom det är väldigt jobbigt!!!
Men jag tror fullt och fast att det är bra att jag vågar vara jag och berätta om mitt liv så öppet som jag gör; det kanske hjälper nån annan att våga öppna sig så att de inte ta livet av sig.
Det är mycket möjligt att min "orddiarre" beror på min barndom och jag är glad att jag är som jag är och att jag duger.
Det är i alla fall inte medvetet som jag söker att folk skall tycka synd om mig;jag trodde inte ens att jag gjorde det