CITAT (amaira @ 09-06-2005, 09:07)
Har nog aldrig sett dig som annat än "normal", om det nu har något med saken att göra. Jag menar inget speciellt, utan undrade bara lite mera över hur DU tänkte. Ren nyfikenhet/ intresse.
Själv tänker jag ju, att man inte ska behöva umgås med människor som man inte har något gemensamt med, oavsett om de har något handikapp eller inte...
Jag skrev att jag var "normal" eftersom du inte kan veta - du har ju aldrig sett mig, aldrig träffat mig, det enda du vet om mig är vad du har läst i mina inlägg här på forumet och det säger ju egentligen ingenting.
Dessutom tyckte jag att jag skrev ganska mycket av vad jag tänkte när jag läste det som Olle skrev om att man borde bry sig om mer vad folk har för intressen och inte deras handikapp. Det handlade om människor med handikapp och om man har något gemensamt med dom, inte tvärtom som du skrev - folk som man inte har något gemensamt med om de har handikapp eller inte.
Puh... jag gillar inte att skriva så långa inlägg som du

och jag gillar inte att läsa dem så jag vill helst inte ge mig in i en diskussion med dig. Jag håller med Berith om att jag tycker att du analyserar sönder en del ämnen. Och du, varför tar
du det personligt när solis kallas för troll? Hur kan man egentligen vara
säker på att hon inte är det??