På måndag börjar min ledighet och räcker fram till mitten av augusti. Har uppehållstjänst så det är därför jag har min långa ledighet. Ev. blir den längre, har sökt friår och nu har de hittat ersättare så jag hoppas hon tar mitt jobb!
Min dotter ska flytta ihop med sin kille och hyra ett äldre hus av min kusin under tiden han är i Australien, minst ett år. Ska därför tapetsera ett rum och måla i ett rum. Kul, sånt gillar jag att göra.
När det är fint väder ska/vill jag vara ute i trädgården och pyssla. Ska fortsätta göra lite mer omkring dammen(plastbaljan

) jag fick till förra sommaren. Har även skaffat ett lusthus som ska inredas. Väntar bara på att glasen till fönster och dörrar ska sättas in. Råkar det bli någon regnig dag ska jag väl röja inomhus och försöka få lite ordning i det nuvarande kaoset som beror på att dottern och hennes kille bor här tillfälligt tills de får flytta in i huset. Jag hade förut överfullt med växter. Hon tog hit sina växter sen tog killen hit sina växter. Nu har jag tagit hem mina privata växter från jobbet under sommaren!! Usch så här ser ut!!!!
Jag hoppas att vår veranda blir klar i sommar, den ska glasas in. Då finns det pyssel även med den.
Jag ska väl lata mig och ta dan som den kommer emellanåt också. Nu tror jag inte att jag hinner med så mycket mer än så här. Men nu på lördag ska jag på släktträff, det ska bli kul. Ca 86 st ska vi bli men vet inte vilka som kommer. Hoppas de man inte träffat på "hur länge som helst" (-89??) kommer i alla fall. Många "nya" släktingar har det väl blivit sedan dess.