Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> strykande åtgång på Odla´s perenner
          Eva i Skåne
          Inlägg 12-06-2005, 18:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Igår fick jag nyhetsbrevet med perennerbjudandet. Då var jag i stugan, med långsam internetuppkoppling, så idag när jag kom hem gick jag in för att titta vad som fanns i erbjudandet och hälften är slutsålt! Så mycket pengar jag sparade nu rolleyes.gif laugh.gif

Det har tidigare diskuterats att erbjudanden inte går ut till alla samma dag, och det respekterar jag fullt. Ibland finns man med i första utskicket och ibland kommer man sist. Inget att säga om det, men jag förmodar att jag hör till sista gruppen denna gången.

I enkäten Odla gjorde för ett tag sedan, om man ville ha fler erbjudanden osv, svarade jag att det inte fick blir för ofta för att inte ruinera oss odlaiter sleep.gif . Undrar om jag inte hamnade i sita gruppen av hänsyn till min ekonomi laugh.gif wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ophelia
          Inlägg 12-06-2005, 18:41
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

CITAT (Eva i Skåne @ 12-06-2005, 19:39)
          Igår fick jag nyhetsbrevet med perennerbjudandet. Då var jag i stugan, med långsam internetuppkoppling, så idag när jag kom hem gick jag in för att titta vad som fanns i erbjudandet och hälften är slutsålt! Så mycket pengar jag sparade nu rolleyes.gif laugh.gif

Det har tidigare diskuterats att erbjudanden inte går ut till alla samma dag, och det respekterar jag fullt. Ibland finns man med i första utskicket och ibland kommer man sist. Inget att säga om det, men jag förmodar att jag hör till sista gruppen denna gången.

I enkäten Odla gjorde för ett tag sedan, om man ville ha fler erbjudanden osv, svarade jag att det inte fick blir för ofta för att inte ruinera oss odlaiter sleep.gif . Undrar om jag inte hamnade i sita gruppen av hänsyn till min ekonomi laugh.gif wub.gif

Du kan få min plats i kön. Jag har ingen trädgård smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 14:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon