Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ahhhh..är så arg!, För lite skatteåterbäring och...
          fruberglund
          Inlägg 10-06-2005, 11:59
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

...ringde Skattemyndigheten och de kunde inte se att det var något fel.

När man deklarerade på nätet så fick man en preliminär summa att få tillbaka på skärmen och jag är HELT säker på att det var över 11.000 men har bara fått tillbaka 9.000.

Räknade då också ihop hur mycket vi skulle få tillsammans och det stämmer inte heller.

Ja, allt är inte bra med Internet för nu kan man ju inte gå in och kolla sin deklaration längre där heller. Gick visst tydligen bara tills man fick utbetalningen. J-la ställe sad.gif

Till råga på allt så hittar jag inte min förtrycka deklarationsblankett nånstans...har vänt upp och ner på allt känns det som....nu behöver jag också en Saida smile.gif

Lilla bebisen i magen kommer nog undra varför mamma saknar hår på halva huvudet när den kommer ut sen *sliter ungefär som matadoren i Ferdinand* biggrin.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Rossi
          Inlägg 13-06-2005, 06:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Fast sätter du pengarna i fonder så har du väl under det senaste året utan ansträngning haft runt 20% .....

--------------------
          Skåne zon 1

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 01:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon