CITAT (Berith @ 13-06-2005, 06:59)
CITAT (Posse @ 12-06-2005, 23:49)
Jag tycker att den främsta, uppenbara bristen med detta forum Småprat är att inga moderatorer ingriper när mobbning och annat otrevligt beteende titt som tätt dyker upp i trådarna
Har ni tänkt på... att förut när Odla.nu var ett
trädgårdsforum var det aldrig några som pratade om att dom mådde dåligt? Iofs var det väl kanske ingen som berättade att dom mådde bra heller.... Det pratades mest om odling och växter - vi som var här delade ett
intresse och mådde väl bra av det.

Om man använder sökfunktionerna på "det här forumet" så kan man faktiskt se att det vart bråk ända sen starten nästan. Redan i början av 2003 så låstes en tråd och mycket tjafs har runnit förbi sen dess, kanske p.g.a. att det avhandlats för mycket om hur folk mår. Men mesta tjafset verkar vara vad folk tycker, det är inte populärt det heller, beroende på
vem som tycker. Jag skrev i en annan tråd samtidigt som du skrev här Berith, men vi snackar om samma saker, men har olika uppfattningar (så ovanligt då

) Min uppfattning är att denna avdelning tillkom just för att såna som du klagade på att folk förstörde Trädgårdsforumet med en massa skittrådar, därför delades småprat upp så blomsterprat vart i ena och "skitsnack" i andra. Rätta mig gärna om jag har fel nu, men om jag har rätt så måsta jag få fråga, vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.

Lite förklaringar skulle inte sitta dumt här inte, man kan bli konfys för mindre, det är en sak som är säker