|
*solis*
12-06-2005, 18:15
---
*solis*
12-06-2005, 18:19
Förlåt nu blev det lite kaka på kaka
kristerh
12-06-2005, 18:45
CITAT (solis @ 12-06-2005, 19:15) Det där med innegäng fattar jag absolut inte alls  Finns det nåt sånt på forumet? krister
*solis*
12-06-2005, 18:46
---
CITAT (solis @ 12-06-2005, 19:46) CITAT (Eko @ 12-06-2005, 19:45) Har detnågon betydelse? Hur menar du? Har det egentligen någon betydelse? Jag menar : Hur vill ni < vilka ni - ha forumet?
är du ute efter att provocera? eller skapa bråk igen fattar inte vad du menar faktist  och vadå ni...är inte du med här också....så hur vill du ha det?
CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:09) är du ute efter att provocera? eller skapa bråk igen fattar inte vad du menar faktist  och vadå ni...är inte du med här också....så hur vill du ha det?  Har jag skapat bråk tidigare? Förlåt i så fall Och avsikten nu heller är absolut inte att skapa bråk
om det är ett forum som heter småprat så måste man väl få skriva och prata om vad man känner för just då... eller har jag fel!?
så kan man väl själv välja vad man vill läsa om eller svara på... Det är väl inte svårare än så?? Vill man bara läsa om och ställa trädgårdsfrågor kan man väl hålla sej till de "rena" trädgårds sidorna och slippa irritera sej på andra!?
CITAT (yenny @ 12-06-2005, 20:15) om det är ett forum som heter småprat så måste man väl få skriva och prata om vad man känner för just då... eller har jag fel!?
så kan man väl själv välja vad man vill läsa om eller svara på... Det är väl inte svårare än så?? Vill man bara läsa om och ställa trädgårdsfrågor kan man väl hålla sej till de "rena" trädgårds sidorna och slippa irritera sej på andra!? Yenny Jag tycker som du. Visst kan man ibland irritera sig på några inlägg eller svar- det är väl inte mer än mänskligt... men det bör väl inte hindra oss från att försöka att prata...nu när vi ändå har internet och anonymiteten oss alla tillgodo (tyvärr).
Ja, Yenny, tror nog det är det enda förhållningssättet alla kan tänka sig att binda sig till. CITAT Det där med innegäng fattar jag absolut inte alls
Finns det nåt sånt på forumet? krister Fattar inte jag heller, men finns det ett så är jag fan i mej med i det!!!
CITAT (Dzad @ 12-06-2005, 20:21) Ja, Yenny, tror nog det är det enda förhållningssättet alla kan tänka sig att binda sig till. CITAT Det där med innegäng fattar jag absolut inte alls
Finns det nåt sånt på forumet? krister Fattar inte jag heller, men finns det ett så är jag fan i mej med i det!!!  Jag med!
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:14) CITAT (pejori @ 12-06-2005, 20:09) är du ute efter att provocera? eller skapa bråk igen  :rolleyes: fattar inte vad du menar faktist  och vadå ni...är inte du med här också....så hur vill du ha det?  Har jag skapat bråk tidigare? Förlåt i så fall Och avsikten nu heller är absolut inte att skapa bråk ÅÅÅÅ fFÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitt inlägg var svar på solis första inlägg, inte ditt eko. att jag inte citerade var att jag tycker att det citeras aldeles för mycket
CITAT (Eko @ 12-06-2005, 20:18) Yenny
Jag tycker som du.
Visst kan man ibland irritera sig på några inlägg eller svar- det är väl inte mer än mänskligt... men det bör väl inte hindra oss från att försöka att prata...nu när vi ändå har internet och anonymiteten oss alla tillgodo (tyvärr). Självklart ska vi väl kunna diskutera om saker...vad har man annars ett forum till... men vissa tycks reta sej mer än andra och dessutom bli snäppet elaka o otrevliga... man kan väl tänka sej för lite hur man uttrycker sej o inte slänga iväg saker hur som hälst... tex tracka ner på andras frågor.. man måste väl få fråga vad man vill! Man blir ju knappast klokare om man inte frågar...
*solis*
12-06-2005, 19:36
---
Jag vill ha forumet precis som det är men önskar att det kunde diskuteras utan hårda ord och utan respektlöshet. Man måste kunna ha olika åsikter och ändå kunna respektera varandra.
Ophelia
12-06-2005, 19:50
Grillat, serverat med ett grönsaksspett och ett glas vin
*solis*
12-06-2005, 19:52
--
brittmarie
12-06-2005, 20:08
Trodde att frågan var hur vi vill ha forumet och inte hur vi vill ha dig. Du verkar inte vara en person som låter andra ändra på dig, utan mer som en som tycker att om vi vill ha dig så får vi ta dig som du är.
Målet med "Småprat"-forumet är såklart att folk inte ska skräpa ner de mer seriösa forumen med icke-trädgårdssnack. När folk på ett forum "lär känna" varandra så skapas alltid ett behov av ett "Småprat", "Övrigt", eller liknande, för att hålla borta diskussioner som inte har med forumets huvudämne (trädgård) att göra. Dessutom, förutom den uråldriga sanningen att det alltid bråkas på alla forum, så gäller även att det alltid kommer att finnas någon som tycker att det finns ett innegäng. Så är det bara. Inget att reta upp sig över, sånt är livet etc. En annan rekommendation kan vara att man inte ska göra eller säga saker online som man inte skulle göra offline. Det är väldigt lätt att ta till invektiv och såra folk när man sitter skyddad bakom datorskärmens varma sken. Tillägg : vill bara inflika att det forum jag själv skrivit mest i är just "Småprat", så jag ser inte ner på detta delforum
"Hur vill ni ha forumet!?" Med en Solis som skapar minst en ny tråd per dag kanske?
*solis*
12-06-2005, 20:27
---
*solis*
12-06-2005, 20:33
----
Anki på Öland
12-06-2005, 22:14
CITAT (solis @ 12-06-2005, 21:33) ---- Men varför har du tagit bort alla dina inlägg - ser ju jättekonstigt ut. Anki
CITAT (Anki på Öland @ 12-06-2005, 23:14) CITAT (solis @ 12-06-2005, 21:33) ---- Men varför har du tagit bort alla dina inlägg - ser ju jättekonstigt ut. Anki Hon har en "downperiod" just nu tror jag, jag bad henne att gå och lägga sig istället, för hon kommer att ångra sig i morgon. Det hon skrivit förr finns ändå kvar i allas citat så det görs inte ogjort för att hon raderar. Solis mår inte riktigt bra men det har vi förstått sen tidigare, och jag tycker att hon ska låta trådarna och inläggen vara orörda.
*solis*
12-06-2005, 22:22
Okej Reserv men jag går härifrån för gott;jag har kommit till min egen gräns vad jag orkar med!
CITAT (solis @ 12-06-2005, 23:22) Okej Reserv men jag går härifrån för gott;jag har kommit till min egen gräns vad jag orkar med! Sov på saken, det känns bättre i morgon
*solis*
12-06-2005, 22:26
CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 23:23) CITAT (solis @ 12-06-2005, 23:22) Okej Reserv men jag går härifrån för gott;jag har kommit till min egen gräns vad jag orkar med! Sov på saken, det känns bättre i morgon  Tack gulle dig men nu ÄR det definitivt slut med mitt deltagande här!!!
Maria i Helsingborg
12-06-2005, 22:28
Såg att någon skrev om en tappad sug och jag håller med Det räcker att läsa rubrikerna på inläggen för att "bli trött"...... Jag har mer än en gång undrat om det inte var ett misstag att lämna plats för småprat - det icke trädgårdsrelaterade här - det verkar ju inte funka. Det finns dessutom så många andra fora att diskutera livet i övrigt på...... *lite ledsen*
CITAT (Maria i Helsingborg @ 12-06-2005, 23:28) Såg att någon skrev om en tappad sug och jag håller med :( Det räcker att läsa rubrikerna på inläggen för att "bli trött"...... Jag har mer än en gång undrat om det inte var ett misstag att lämna plats för småprat - det icke trädgårdsrelaterade här - det verkar ju inte funka. Det finns dessutom så många andra fora att diskutera livet i övrigt på......
*lite ledsen* *håller med*
CITAT (Berith @ 12-06-2005, 23:36) CITAT (Maria i Helsingborg @ 12-06-2005, 23:28) Såg att någon skrev om en tappad sug och jag håller med Det räcker att läsa rubrikerna på inläggen för att "bli trött"...... Jag har mer än en gång undrat om det inte var ett misstag att lämna plats för småprat - det icke trädgårdsrelaterade här - det verkar ju inte funka. Det finns dessutom så många andra fora att diskutera livet i övrigt på...... *lite ledsen* *håller med*  Jag tycker att den främsta, uppenbara bristen med detta forum Småprat är att inga moderatorer ingriper när mobbning och annat otrevligt beteende titt som tätt dyker upp i trådarna
CITAT (Posse @ 12-06-2005, 23:49) Jag tycker att den främsta, uppenbara bristen med detta forum Småprat är att inga moderatorer ingriper när mobbning och annat otrevligt beteende titt som tätt dyker upp i trådarna Har ni tänkt på... att förut när Odla.nu var ett trädgårdsforum var det aldrig några som pratade om att dom mådde dåligt? Iofs var det väl kanske ingen som berättade att dom mådde bra heller.... Det pratades mest om odling och växter - vi som var här delade ett intresse och mådde väl bra av det.  En av alla oss som deltog i diskussioner då var Ingemar. Ser väldigt sällan till honom numera - ser aldrig till honom numera. Antar att han också loggar in anonymt - om han alls tittar in här längre - det kan ju inte vara så roligt att se vad som händer med forumet.... Den "främsta, uppenbara bristen med detta forum" är inte bara Ingemars frånvaro, det finns många som försvunnit under åren.
CITAT (Berith @ 13-06-2005, 06:59) CITAT (Posse @ 12-06-2005, 23:49) Jag tycker att den främsta, uppenbara bristen med detta forum Småprat är att inga moderatorer ingriper när mobbning och annat otrevligt beteende titt som tätt dyker upp i trådarna Har ni tänkt på... att förut när Odla.nu var ett trädgårdsforum var det aldrig några som pratade om att dom mådde dåligt? Iofs var det väl kanske ingen som berättade att dom mådde bra heller.... Det pratades mest om odling och växter - vi som var här delade ett intresse och mådde väl bra av det.  Om man använder sökfunktionerna på "det här forumet" så kan man faktiskt se att det vart bråk ända sen starten nästan. Redan i början av 2003 så låstes en tråd och mycket tjafs har runnit förbi sen dess, kanske p.g.a. att det avhandlats för mycket om hur folk mår. Men mesta tjafset verkar vara vad folk tycker, det är inte populärt det heller, beroende på vem som tycker. Jag skrev i en annan tråd samtidigt som du skrev här Berith, men vi snackar om samma saker, men har olika uppfattningar (så ovanligt då  ) Min uppfattning är att denna avdelning tillkom just för att såna som du klagade på att folk förstörde Trädgårdsforumet med en massa skittrådar, därför delades småprat upp så blomsterprat vart i ena och "skitsnack" i andra. Rätta mig gärna om jag har fel nu, men om jag har rätt så måsta jag få fråga, vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.  Lite förklaringar skulle inte sitta dumt här inte, man kan bli konfys för mindre, det är en sak som är säker
tomas99
13-06-2005, 06:33
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 07:25) CITAT (Berith @ 13-06-2005, 06:59) CITAT (Posse @ 12-06-2005, 23:49) Jag tycker att den främsta, uppenbara bristen med detta forum Småprat är att inga moderatorer ingriper när mobbning och annat otrevligt beteende titt som tätt dyker upp i trådarna Har ni tänkt på... att förut när Odla.nu var ett trädgårdsforum var det aldrig några som pratade om att dom mådde dåligt? Iofs var det väl kanske ingen som berättade att dom mådde bra heller.... Det pratades mest om odling och växter - vi som var här delade ett intresse och mådde väl bra av det.  Om man använder sökfunktionerna på "det här forumet" så kan man faktiskt se att det vart bråk ända sen starten nästan. Redan i början av 2003 så låstes en tråd och mycket tjafs har runnit förbi sen dess, kanske p.g.a. att det avhandlats för mycket om hur folk mår. Men mesta tjafset verkar vara vad folk tycker, det är inte populärt det heller, beroende på vem som tycker. Jag skrev i en annan tråd samtidigt som du skrev här Berith, men vi snackar om samma saker, men har olika uppfattningar (så ovanligt då  ) Min uppfattning är att denna avdelning tillkom just för att såna som du klagade på att folk förstörde Trädgårdsforumet med en massa skittrådar, därför delades småprat upp så blomsterprat vart i ena och "skitsnack" i andra. Rätta mig gärna om jag har fel nu, men om jag har rätt så måsta jag få fråga, vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.  Lite förklaringar skulle inte sitta dumt här inte, man kan bli konfys för mindre, det är en sak som är säker  En tråd till om samma sak reserv..vad är det som är fel när du gång på gång håller på med samma sak i tråd efter tråd
CITAT (Maria i Helsingborg @ 12-06-2005, 23:28) Såg att någon skrev om en tappad sug och jag håller med Det räcker att läsa rubrikerna på inläggen för att "bli trött"...... Jag har mer än en gång undrat om det inte var ett misstag att lämna plats för småprat - det icke trädgårdsrelaterade här - det verkar ju inte funka. Det finns dessutom så många andra fora att diskutera livet i övrigt på...... *lite ledsen* Maria! Jag har tappat sugen ett par gånger på sistone när jag blivit otrevligt bemött. Men det är 1-2 personer som håller på så där. Speciellt en av dem -ja hon mår nog inte så bra eftersom hon är sådan mot i princip alla - bara hackar hela tiden. Det vi måste göra är att strunta i dem eftersom det faktiskt finns väldigt många här som är trevliga och man kan få tips och råd om mycket annat än det som handlar om trädgård. Om det här forumet försvann så hade jag troligtvis besökt odla mindre och mindre. Nu är jag inne här varje dag och läser och skriver även i de andra forumen även om jag är mest aktiv här. Hoppas att du stannar kvar här Maria för du tillhör en av de trevliga!
Tja vart börjar man....?? Till alla som retar sig på oss som tycker bäst om småprat (VI Verkar vara i majoritet) så är ju det ganska enkelt... gör som Airamya http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...0d683757f8058a0besök oss inte mer... (Klarar ni nog inte  ni är nog LITE nyfikna trots allt..) och även om jag inte är speciellt flitig skribent här, så tycker jag i alla fall om "småprat". Läser INTE allt, sållar MYCKET, men läser med stort intresse och tar del av ERAN vardag. Små och stora glädjeämnen och motgångar. Vackra bilder av såväl djur som natur. (HUR 17 skulle en trädgård se ut UTAN alla småkryp???) Roliga historier och vitsar samt länkar till ALLT MÖJLIGT... (man kan ju faktiskt ODLA intressen för annat än växter..) Och VISST blir det "fel" ibland. (Det skrivna språket är SVÅRT att visa kroppsspråk med) Själv är jag en riktig FEGIS och skickar PM till folk , när jag inte riktig är säker på saker, istället för att fråga/tycka inför publik... men vi ÄR alla olika . Tack för ordet!
Ja! Visst är här mysigt för det mesta! Jag vill absolut ha kvar forumet och hoppas att det kommer att förbli precis som det är - med undantag för bråk och tjafs och otrevligt bemötande. Och, precis som du säger, om man inte gillar forumet så är det ju bara att strunta i att besöka det. Ett "avhopp" är ju heller inget man BEHÖVER deklarera offentligt (för att kanske hoppas på att bli emotsagd ....  ) utan det är väl bara att utebli och känner man för att komma tillbaka efter en paus så är det inte mer med det. Då är man säkert välkommen tillbaka.
Vi är många som har tappat sugen. Men jag har upptäckt att vissa person som ställde till det har försvunnit gud ske lov.
Mariann
13-06-2005, 07:24
Efter att ha varit "borta" i ett par år, så kan jag meddela att här har alltid varit tjaffs. Men ska också tillägga att inte av den sort som är nu, på det sätt . Jag är glad att jag inte är "kvar". Efter småprat utan trädgårdsanknytning kom till är det mkt värre! Jag kommer fortsättningsvis hålla mig "borta", mår bäst av det . Så detta var bara en blixtvisit. Behöver knappast heller fråga om nått längre det mesta går att finna i sök
Hannele
13-06-2005, 07:46
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 07:25) vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.  Wupps, nu har vi fått en riktig polis här? Bara för att man lätt vill hitta köksväxter, småprat, krukväxter och annat för sej, behoven beror på årstiden och på vilket humör man är och vad man söker, så ska väl inte "innegänget" slänga ut någon från Småprat? Är är det nu bara för alla som jamsar med? Inga avvikande synpunkter tillåts?
Hannele... känner du dig utanför?!
Hannele
13-06-2005, 07:57
CITAT (Anne R @ 13-06-2005, 08:51) Hannele... känner du dig utanför?!  Nej, jag bryr mej inte, men det är tråkigt, om någon börjar ställa frågor typ: "Vad gör du här?"
CITAT (Hannele @ 13-06-2005, 08:46) CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 07:25) vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.  Wupps, nu har vi fått en riktig polis här? Bara för att man lätt vill hitta köksväxter, småprat, krukväxter och annat för sej, behoven beror på årstiden och på vilket humör man är och vad man söker, så ska väl inte "innegänget" slänga ut någon från Småprat? Är är det nu bara för alla som jamsar med? Inga avvikande synpunkter tillåts?  Varför kan inte du läsa hela inläggen? Snacket gick från början att det var såååå mycket bättre på den gamla goda tiden då Odla var ett renodlatTrädgårdsforum, och jag sen upplyste om att det var "somliga" som inte var intresserade av skitsnackande i största allmänhet, utan ville ha en särdelning av "småprat". Om då "somliga" ändå kommer till den skitsnackande avdelningen och sen gnäller om vad som skrivs här, då har man faktiskt rätt att få börja fundera. Bråk har det vart på erat Trädgårdsforum redan från starten tydligen, så kom inte och snacka om att det skulle vara en nymodighet. Sen har jag en fundering kring uttrycket "innegäng"  är Odla ett gängrelaterat Fora? Inte undra på att det startas så mycket bråk då, och det är oftast dom som gastar om "mobbning", "personliga påhopp", "trakasserier" och liknande som faktiskt skapar en tryckt stämmning. Det är oftast dom som har en sötsyrlig kommentar till allt som sägs och som inte har förmågan att visa medmänsklighet nån gång (utom då det passar dom då). Nä, fy fan, rent ut sagt för hycklande besserwissrar, tror ni att ni skulle va nåt förmer än oss andra. Ni är inte nöjda förrän vi "småpratare" slutar att skicka inlägg.
tomas99
13-06-2005, 08:06
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 09:02) CITAT (Hannele @ 13-06-2005, 08:46) CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 07:25) vad gör du( och en del andra som vurmade för en delning) i skitsnacksavdelningen? Visst, det är fritt att skriva vad man vill och var, men om ni nu inte tycker om stuket så begriper jag inte vari erat intresse ligger.  Wupps, nu har vi fått en riktig polis här? Bara för att man lätt vill hitta köksväxter, småprat, krukväxter och annat för sej, behoven beror på årstiden och på vilket humör man är och vad man söker, så ska väl inte "innegänget" slänga ut någon från Småprat? Är är det nu bara för alla som jamsar med? Inga avvikande synpunkter tillåts?  Varför kan inte du läsa hela inläggen? Snacket gick från början att det var såååå mycket bättre på den gamla goda tiden då Odla var ett renodlatTrädgårdsforum, och jag sen upplyste om att det var "somliga" som inte var intresserade av skitsnackande i största allmänhet, utan ville ha en särdelning av "småprat". Om då "somliga" ändå kommer till den skitsnackande avdelningen och sen gnäller om vad som skrivs här, då har man faktiskt rätt att få börja fundera. Bråk har det vart på erat Trädgårdsforum redan från starten tydligen, så kom inte och snacka om att det skulle vara en nymodighet. Sen har jag en fundering kring uttrycket "innegäng"  är Odla ett gängrelaterat Fora? Inte undra på att det startas så mycket bråk då, och det är oftast dom som gastar om "mobbning", "personliga påhopp", "trakasserier" och liknande som faktiskt skapar en tryckt stämmning. Det är oftast dom som har en sötsyrlig kommentar till allt som sägs och som inte har förmågan att visa medmänsklighet nån gång (utom då det passar dom då). Nä, fy fan, rent ut sagt för hycklande besserwissrar, tror ni att ni skulle va nåt förmer än oss andra. Ni är inte nöjda förrän vi "småpratare" slutar att skicka inlägg.  Ja visst har det varit bråk förut med, men då har man försökt att ställa saker till rätta igen, så sker inte nu.
Var fick du luft ifrån nu då Tomas?  För andra gången svarar du på andras inlägg, hur många nicknames har du egentligen?
tomas99
13-06-2005, 08:12
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 09:08) Var fick du luft ifrån nu då Tomas?  För andra gången svarar du på andras inlägg, hur många nicknames har du egentligen?  Det här är ett forum, det är tänkt att alla kan svara!!!!!!! och hur många nick har du? du är oförskämd!!!!!
Hannele
13-06-2005, 08:14
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 09:02) Varför kan inte du läsa hela inläggen? Snacket gick från början att det var såååå mycket bättre på den gamla goda tiden då Odla var ett renodlatTrädgårdsforum Varför läser du inte hela inläggen själv? Du missuppfattar och tolkar och tar åt dej mer än du behöver. Fundera lite mer på, vad andra har skrivit. Det har kommit många kloka och eftertänkta synpunter. Du avvärdar allt, som är pyttelite avvikande från dina åsikter. Det kallas inte för "diskussion", bara ordbajseri. (Själv tycker jag det är urtråkigt med "chat" på detta sätt. Jag förstår inte, hur jag hamnade här just nu?) Jag är fullständigt övertygad om att inte många vill bli av med det "nya" Småprat som vi har nu. Man måste kunna snabbt följa, vad som pågår bland Pallkragar & flätade korgar och inom Skadedjur utan att plöja genom massa småprat innan. Nu ska jag ut i min trädgård. Jag ser inte det meningsfullt att lägga min tid på att tjafsa här.
Citerar mig själv från en annan tråd...
Vet ni vad.... Skaffa er ett liv! Istället för att tjafsa i cyberrymden.... Fast det är ju så mycket enklare att kasta s**t på folk man aldrig träffat än vad det är med "riktiga" människor, eller hur?!! Jag tror inte att ni som gör så gång på gång gör det i verkligheten, och om ni gör det, förstår jag varför ni hänger framför datorn så mycket, för ni lär ju inte ha några vänner "på riktigt"....
Med ni menar jag er som tar åt er och er som inte har vett att göra det fast ni borde. Alla som inte behöver ta åt er vet nog vilka ni är!
farbror B
13-06-2005, 08:41
I allmänhet måste man väl säja att om man ger sej in på ett forum, i diskussioner om allt mellan himmel och jord, så får man nog tåla lite mothugg, som att andra tycker ens åsikter stinker...
Vad man däremot INTE! ska behöva tåla är nedsättande kommentarer, personangrepp och förolämpningar! Det trodde jag alla var överens om..!!???
birgitek
13-06-2005, 09:18
Alla ni åsiktspoliser ni är bara för trista, hela meningen med ett forum som detta är ju att olika åsikter skall brytas mot varandra, om alla bara jamsar med så dör forumet ganska snart. Skulle också gärna vilja veta vilka och vems åsikter som är rätt och vem skall avgöra det.? För min del tycker jag faktiskt att Reserv stått för de vettigaste inlägget på sistone. Och sen ä det ju faktiskt så att om man sticker ut hakan så får man räkna med mothugg, klarar man inte det skall man nog avstå från debatten här, det är ju inget tvång att vara här om man hela tiden störs sej på och försöka styra andras åsikter. För min personliga del kan jag omöjligt förstå att man kan känna sej mobbad och kränkt av en vilt främmande människa på nätet. Nej, låt forumet leva och ge alla rätt till sina åsikter, ni som inte klarar av det, ta en paus. Birgit Ek
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|