Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Skriva ut från internet, - hur?!
          carol
          Inlägg 14-06-2005, 08:33
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 419
          Medlem nr: 3 867

Nån som kan säga mig hur man gör när man vill skriva ut en sida från internet, men sidan är så bred så bara annonserna på vänsterkanten kommer med - inte texten i mitten som jag vill ha utskriven?! wacko.gif

Jag har försökt markera text och sedan utskrift, men sidan är tydligen skyddad för det för det kommer bara upp en copyright-ruta när man högerklickar på texten. (Texten är något så harmlöst som en adressotelefon-lista till ett företag, ska jag bli tvungen att skriva av... rolleyes.gif )

Hur gör ni?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Pirum
          Inlägg 14-06-2005, 18:44
          Länk hit: #2

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

CITAT (Birgitta P @ 14-06-2005, 12:19)
          Undrar om man inte bara kan markera det man vill skriva ut, och sedan välja "skriv ut markering"

Ja, ofta kan man åtminstone med musen markera det man vill ha utskrivet i Internet Explorer, och sen klistra in det i MS Word. Men här gick det tydligen inte att markera?

Om inget annat funkar kan man prova att trycka "print screen" på tangentbordet, öppna valfritt bildvisarprogram och sen "klistra in" , då får man en bild av det man nyss såg på skärmen.

--------------------
          zon2.5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 05:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon