Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Näva
          Rossi
          Inlägg 15-06-2005, 08:04
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 855
          Medlem nr: 3 584

Fel forum

--------------------
          Skåne zon 1

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          amaira
          Inlägg 15-06-2005, 11:15
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

CITAT (fruberglund @ 15-06-2005, 10:43)
          Natur är väl allt som är utanför dörren? Tycker jag i alla fall och kommer också lägga ut alla bilder jag tycker är fina...utanför dörren alltså smile.gif

Nämen OJ då, kära nån ... ohmy.gif och tänk om du hittar en intressant och vacker fluga INOMHUS och lyckas få ett bra foto på den, och undrar MASSOR? ohmy.gif

Nä, förlåt mitt skämtlynne sleep.gif och de där attans glada skrivfingrarna ... sleep.gif wub.gif

Om JAG ska ha någon önskan, så är det att "skadedjursfrågor" fortfarande stannar kvar på "skadedjur" - eftersom dessa frågor ofta går ut på hur man gör för att döda och utrota dem.

Sedan menar jag inte "strikta gränser" där heller. Det är klart man kan fråga och/eller visa såna med.
          Det är bara jag som blir så ledsen när allt måste dödas, med syftet "utrotas-och-bort-ur-min-åsyn".

Ruda, (bäst jag säger), jag tycker det är helt okej, med dina samlingar! De har ju ett SYFTE. Kanske ger jag mig själv på flugor en dag. Men då måste jag först ha kommit upp i lite större kunskap. Annars är nog risken att jag fångar och stoppar upp samma fluga (art alltså) sjuttioelva gånger, och missar alla andra tongue.gif .
          Jag vill veta vad jag gör, trivs bäst då.

Och så GILLAR jag ju att "observera" bara, och ha tillfredsställelsen av att lyckas fotografera levande typer, som fortsätter sina liv även EFTER mig.

Tänk att ha ett liv, även efter "amaira"... rolleyes.gif wub.gif tongue.gif

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-08-2025, 12:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon