Medlem
Antal inlägg: 393
Medlem nr: 5 158
Jag ser att folk byter nicknames då och då på webben. Jag som inte är särskilt datavan eller fan för den delen heller förstår inte vitsen med det... Kan ni förklara...
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Om man byter sitt nickname från ett helt annat forum - alltså inte inom t.ex. odla - så kanske det beror på att det man brukar använda är upptaget?
Jag figurerar på ett annat forum inom ett helt annat område (alltså inte odla) under ett annat namn men när jag skulle välja det namnet här på odla när jag skulle registrera mig så var det upptaget och då fick det bli Rossi istället.
Sen har jag för mig att jag för ett par år sedan var registrerad här på Odla men har glömt lösenord eftersom jag hade uppehåll på ett par år så det kan mycket väl vara så att det är jag själv som har det upptagna namnet om du förstår hur jag menar.
Varför man skulle välja att byta hux flux vet jag inte. Man kanske skäms för något man skrivit tidigare och vill börja om på nytt? Fast det märks nog förr eller senare att det är samma person ändå.
Ja, jag vet inte. Jag tillhör inte de som har bytt. De får nog svara själva om de vill.