Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min dotter är ju för rolig
          Magdis
          Inlägg 15-06-2005, 19:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Jag och min 4-åring var och handlade på stormarknaden nu ikväll och hon lyckades roa flera personer under den korta resan. När vi gick in på mejeriavdelningen sa hon högt "ska vi köpa frysta ballongkalsonger?" och jag såg att en man flinade glatt. Under resten av shoppingturen satt hon och sjöng hela tiden till melodin "Bananer i pyjamas" och så bytte hon ut texten till t.ex "bananer i bananskal, citroner i citronskal" et.c. Efter att vi betalat i kasan och jag höll på att packa ner så tog hon ett stadigt tag i mig och sa "jag ska hålla i dig mamma, så ingen tar dig". Vem skulle vilja ha mig" undrade jag. "Kanske nån pojke, han som står bakom!" Jag hörde att nån frustade till bakom mig och när jag tordes titta såg jag att det var en ganska snygg ung man. Vad skulle han tro?

Det är ganska spännande att ha en sån talför ung dam till dotter. Hon är en smula lillgammal också och pratar om att "installera" och "konstatera" och andra saker som 4-åringar oftast inte brukar prata om. För att inte tala om alla hennes låtsaskompisar som "kusin Da Batans" och "president Hottis" mfl. Man har iallafall aldrig tråkigt i hennes sällskap.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          netaave
          Inlägg 15-06-2005, 19:31
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Oj oj oj, skrattar så tårarna sprutar "frysta ballongkalsonger"!
          Du har rätt den åldern är bara för härlig, synd att den går över.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 19:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon